1393-11-01 05:19
1338
1
9193
سید محمود نبویان :

آمریکا از دست سپاه پاسداران شکست خورده / ای کاش ما هم حصر بودیم و کباب می خوردیم

استاد حوزه و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: نظم جديدي در منطقه در حال شكل‌گيري است؛ در لبنان، سوريه نیز آمريكا از ما شكست خورد. از ما یعنی از سپاه یعنی از حاج قاسم. چرا حملات عليه سپاه شدت گرفت اینکه بي حساب نيست. آمريكا از دست سپاه شكست خورده است.

به گزارش گلستان ما ؛ سيدمحمود نبویان در مهدیه مشهد با اشاره به اینکه صحبت ما در خصوص چرایی شکل‌گیری فتنه است، اظهار کرد: باید به این موضوع نگاهی مبنايي داشت و من فكر مي‌كنم مدعاي آن‌ها اصلا بحث سياسي نبود؛ روز گذشته روز فرار شاه بود و مردم توانستند با دست خالی و امداد خداوند موفق شوند.

نبویان افزود: حالا سوال من این است ما یک شاهی داشتیم، انقلاب شد و او هم رفت، آمریکا هم در نقشه جغرافیا آن طرف دنیاست، با ما چه كار دارد؟ مگر می‌شود به رابطه با کفار اعتماد کرد و یا رابطه با آمریکا حلال مشکلات ما شود؟

وی ادامه داد: اعتماد و رابطه با خدا ما را پیروز کرد نه رابطه با آمریکا. كدخداي منطقه ما هستيم چرا رفتيم دنبال يك كدخداي ديگر، با چه كسي داريم حرف مي‌زنيم؟

استاد حوزه خاطرنشان کرد: نظم جديدي در منطقه در حال شكل‌گيري است؛ در لبنان، آمريكا از ما شكست خورد. در سوريه نیز آمريكا از ما شكست خورد. از ما یعنی از سپاه یعنی از حاج قاسم. چرا حملات عليه سپاه شدت گرفت اینکه بي حساب نيست. آمريكا از دست سپاه شكست خورده است.

وی با اشاره به اینکه خانه محل حصر را دیده است، گفت: ای کاش ما آنجا بودیم، کبابش به جاست، استخرش به جاست، همه چیز به جاست و بهترین پزشکان باید از او مراقبت کنند. حکم این افراد مشخص است، باغی بر انقلاب حکمش مشخص است و معلوم است كه حكمشان چیست!!

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.