1393-08-29 11:48
1669
0
6031
زهرا نورا :

در هیچ دوره ای به اندازه دوره چهارم بی قانونی نبود / کاش بجای پل زدن از فشار عوارض روی مردم کم می شد

تنها بانوی عضو شورای شهر گرگان با بیان اینکه هنوز مصوبه کمیسیون بانوان به صحن علنی نیامده گفت : متاسفانه روش های غیر قانونی در شورای چهارم هم تبدیل به یک روال شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ زهرا نورا عضو شورای شهر گرگان ظهر امروز(29 آبان) در گفتگو با گلستان ما اظهار کرد: در دوره چهارم مسائلی می بینیم که واقعا جای تعجب دارد که کمیسیون بانوان در کمیسیون مصوب می شود اما به صحن علنی شورا راه پیدا نمی کند چون آقایان صلاح نمی دانند .

نورا با اشاره به اینکه رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای شهر پافشاری برای آمدن مصوبه بانوان به صحن علنی را ندارد خاطرنشان کرد: در جلسه شورای شهر عنوان می شود که برای 7 ناحیه شهری 7 پارک بانوان بزنند در حالیکه هنوز برای یک پارک بانوان مانده اند و در حالی صحبت از این هفت پارک می زنند که هنوز نه طرح و برنامه ای ، نه بودجه ای و نه جانمایی برای اینکار شده است .

وی با اشاره به اینکه این کار نوعی دهن کجی به بانوان است تصریح کرد: همکاران از چه هراس دارند که مصوبه کمیسیون بانوان به صحن علنی بیاید حتی به من گفتند که ببینید آیا در استانهای دیگر چنین کمیسیونی وجود دارد که با پیگیری ها مشخص شد که در تمام استانها و شهرها چنین کمیسیونی وجود دارد .

تنها بانوی عضو شورای شهر گرگان بیان داشت : روش های غیر قانونی در شورای چهارم هم تبدیل به یک روال شده و با توجه به سفر رئیس جمهور و اهمیت مقوله سرمایه گذاری هنوز نتوانستیم در این بخش موفق باشیم و بالعکس کمیسیون سرمایه گذاری را حذف کردیم .

زهرا نورا افزود: نمره شورای دوره چهارم قطعا کمتر از دوره های دیگر است و در این دوره عوارض را خیلی بالا بردند و این کار نه تنها کمکی به شهرداری نکرد بلکه بر عکس باعث شد تا تعداد پروانه های ساختمانی پایین بیاید  و از طرفی با بالا رفتن عوارض به مردم خیلی فشار آمد و بهتر بود بجای اینکه اینقدر پل بزنیم کمی از فشار روی مردم کاسته شود.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.