1393-08-22 09:28
2108
0
5708

مرگ هولناک پسر جوان در خیابانی در رامسر/ بازداشت عاملان فاجعه

مرد جوانی که با قتل خیابانی در رامسر به تهران گریخته و زندگی زیرزمینی‌ای داشت، دستگیر شد.

به گزارش گلستان ما ، بعد از فرار عامل یک جنایت در رامسر به پایتخت، تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران مأموریت یافت تا به ردیابی‌های تخصصی دست بزند.

کارآگاهان جنایی در بررسی‌های خود دریافتند روز چهار دی‌ماه سال 92 در یک درگیری بین سرنشینان دو خودرو، جوان 23 ساله‌ای به نام «بهامین» با ضربه چاقو به قتل رسیده و عامل جنایت گریخته است. گزارش پرونده نشان می‌داد که مأموران رامسر پی برده‌اند عامل قتل مرد 29 ساله‌ای به نام «مرتضی» است که پس از جنایت با همسرش به نام «افسر» که در صحنه درگیری مرگبار نیز حضور داشته در محله‌ای واقع در 17 شهریور تهران مخفی شده است.

ساعت یک ظهر 19 آبان ماه کارآگاهان با دستور قاضی «شهریاری» سرپرست دادسرای امور جنایی تهران این زوج مرموز را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. مرتضی که در مدت زندگی مخفیانه خود با همدستی گروهی از دزدان داخل خودرو اقدام به سرقت در سطح شهر تهران می‌کرد، چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: روز جنایت با همسرم و یکی از همسایگانم به نام «یاسر» و همسرش «رؤیا» با پژوی متعلق به آنها از خانه خارج شدیم.

در مسیر با یک پراید که سه سرنشین داشت، تصادف کردیم و درگیری لفظی بین رؤیا و سرنشینان پراید درگرفت و همین باعث شد تا با آن سه مرد درگیر شویم. پس از دقایقی و با توجه به ترافیک ایجاد شده در خیابان، هر کدام سوار خودروهایمان شده و درگیری به مدت کوتاهی پایان یافت. عامل جنایت گفت: راننده پراید با خودرو اقدام به ایجاد حرکات نمایشی مقابل خودرو و مسدود کردن مسیر حرکت ما می‌کرد. از سوی دیگر رؤیا نیز دائماً من و یاسر را تحریک می‌کرد که باید آنها را ادب می‌کردیم، اما عرضه این کار را نداریم. همین موضوع باعث تحریک من شد تا از یاسر بخواهم پراید را متوقف کند.

زمانی که پراید متوقف شد، با داس کشاورزی زیر صندلی راننده ضربه‌ای به پهلوی یکی از سرنشینان پراید زدم و پس از آن هر چهار نفر به سرعت سوار خودرو شده و پا به فرار گذاشتیم. «افسر» نیز گفت: وقتی فهمیدیم آن مرد کشته شده است، به مرتضی پیشنهاد دادم از رامسر فرار کنیم، به تهران آمدیم و چون هیچ کاری نداشتیم، شوهرم مجبور به دزدی شد و همیشه ترس در جانمان بود. / ایران

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.