1393-08-01 14:57
2127
0
4751

فرازی از وصیت نامه سردار شهید جعفر توحیدی + تصویر

شهید جعفر توحیدی اردهایی  یکی از سرداران شهید شهرستان گنبد است که پس از تحمل سالها درد و رنج جانبازی در سوم مهر ماه سال ۸۰ ندای حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ، شهید جعفر توحیدی اردهایی  یکی از سرداران شهید شهرستان گنبد است که پس از تحمل سالها درد و رنج جانبازی در سوم مهر ماه سال ۸۰ ندای حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست و مزار این شهید بزرگوار در گلزرا شهدای امامزاده یحیی بن زید (ع) می باشد.

در ادامه فرازی از وصیت نامه این شهید را می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

“ما از خداییم و به سوی او بازخواهیم گشت»

با سلام به رهبر انقلاب اسلامی ،امام امت ،خمینی بت شکن و با درود فراوان به مسلمین جهان اسلام وتمام مجاهدان فی سبیل الله.

چند جمله ای با شما خانوادۀ فداکار که از وابستگی های دنیایی که هیچ ارزشی ندارد ( بالاخره زمان سپری خواهد شد و اصل ،دنیای اخروی است که باید در اعمال و کردار و گفتارمان دقت به خرج دهیم تا هنگام بازخواست روسفید از دادگاه عدل الهی بیرون بیائیم )

پدرم! درود برتو که موقعیت را حس کرده و فرزند خویش را ابراهیم وار به قربانگاه شهادت یا محل نبرد با کفاران مزدور بعثی و ضد انقلابیون داخلی به خاطر دفاع از اسلام عزیز فرستادی و تو ای مادرم ! درود بر تو که که بر احساس پاک مادرانه ات غلبه کردی ومن که برای اجازه خواهی پیش تو آمده بودم گفتی که پسرم برو خدا نگهدارت باد و چون صدها و هزاران مادرهایی که فرزندان خویش را برای بارور شدن انقلاب اسلامی هدیه ای اسلام می کنند ،من نیز تو را هدیه ی اسلام کردم و شما ای برادرانم ! تا می توانید جهاد اکبر کنید و هوای نفس را در خود بکشید وخود را از تمام وابستگی ها و دوست داشتن های غیر خدا برهانید و تا می توانید گام هایتان را استوارتر از پیش در راه خدا بردارید.

وشما خواهران برجسته ام زینب وار راه کسانی را که در راه خدا می روند وکشته می شوند، پی گیرید و راه آن ها را ادامه دهید چون کسی که در راه خدا کشته می شود وارث نمی خواهد، فقط کسی را می خواهد که راهش را ادامه دهد و بس.

خانواده ی عزیزم بدانید که من برای کشته شدن به میدان نبرد نیامده ام ، فقط هدف اصلی نابودی دشمنان اسلام بوده که اگر در این راه کشته هم شوم با آغوش باز خواهم پذیرفت و شما نیز خوشحال باشید که اگر به جندالله پیوستم خانواده ام را نیز در نزد خدا شفاعت می کنم.

Untitled-5-1

Untitled-4-9

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.