1393-09-04 19:29
2363
0
6283

بی مهری های مسکن مهر بندرترکمن همچنان ادامه دارد / آغاز فصل سرما و عدم وصل انشعاب گاز واحدها

یکی از معظلاتی که همچنان صاحبان مسکن مهر بندرترکمن را بخصوص با شروع فصل سرما گریبانگیر کرده است عدم تعهدات مسئولان مربوطه در قبال وصل انشعابات گاز و شبکه فاضلاب مجموعه مسکن مهر این شهرستان است .

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، یکی از ساکنین این مجتمع گفت: با آغاز فصل سرما به علت وصل نشدن انشعابات گاز ما مجبوریم از چراغهای نفتی،بخاری های برقی و کپسول گاز خانگی استفاده کنیم که با این وجود نیز گرمای حاصل رضایتبخش نیست به خصوص که کودکان بیشتر در معرض سرما این فصل قرار دارند آن هم در فصل پاییز و هنوز زمستان آغاز نشده لذا با تامین نشدن گرمای خانه کودکان بیشتر دچار بیماریهای فصلی شده و مشکلات خاص را گریبانگیر ما می کند .از طرف دیگر بالا آمدن آب فاضلاب هایی که به علت عدم ایجاد شبکه فاضلاب شهری در این منطقه و بوی بد ناشی از این گندابها ساکنین را رنج می هد و چه بسا موجب بیماریهایی نیز شود.

این شهروند ساکن مسکن مهر افزود:مسئولین مربوط قبل از آغاز فصل سرما به ما قول داده بودند که این انشعابات را وصل می کنند اما هنوز انشعابات گاز و فاضلاب آن را وصل نکرده اند و با صحبتهای جدید خود گفته اند که همه ساکنین باید 3میلیون تومان دیگر نیز به عنوان آورده جدید به ما بپردازند.این در حالی است که وام مسکن را نیز از 20 میلیون تومان به 25میلیون تومان افزایش داده اند و با کل آورده ما که تا کنون 32میلیون و500هزار تومان بوده نتوانسته اند یک خانه را به صورت اساسی تحویل ما دهند و حتی بعضی از ساکنین با هزینه خود مجبور شدند برای رهایی از اجازه نشینی تمام هزینه های مابقی را خود متعهد شوند .در صورتیکه آنان طی مدتی که باید خانه را تحویل می دادند به دلایل نامعلوم تحویل ندادند و با گذشت زمان قیمت وسایل و ابزار آلات و مصالح گوناگون افزایش یافت و آنان اکنون کوتاهی خود را در زمینه تحویل ندادن بموقع مسکن به ما تحمیل کرده اند که این درست نیست.

جدای این مسایل شنیده ها حاکی از آن است که چندی پیش نیز در حدود 100نفر از ساکنین مسکن مهر در نشستی که برای رفع مشکلات با مسئولین مربوط ترتیب داده شده بود با صحبت جدید دیگری نیز روبرو شدند.آری طی نشست جدید رییس بانک مسکن بندرترکمن نیز به ساکنین اعلام کرد که تمام صاحبان مسکن مهر تا قبل از بهمن ماه باید اقساط خانه را ماهانه واریز کنند چه آنهایی که در مسکن خود زندگی می کنند و چه کسانی که هنوز وارد مسکن خود نشده اند در غیر اینصورت جریمه روزانه و خسارت تاخیر شامل حال آنان شده و مشکلات بعدی را برایشان به دنبال دارد لذا تمام صاحبان ساکن و غیرساکن که هنوز صاحب خانه ای نشده اند بایدپرداخت اقساط خانه خود را آغاز کنند.

البته ساکنین مسکن مهر در اقدامی جدید با داوطلب شدن برای حل مشکلات خود هیات امنایی تشکیل داده اند که لااقل مشکل خود را بتوانند هیات امنایی از مجاری دیگر حل کنند گویا دیگر به مسئولین تعاونی مسکن مهر اعتمادی ندارند! براستی دور از انصاف است که بعد از 10سال هنوز هم بلاتکلیفی ساکنین مسکن مهر ادامه دار باشد و حل نشدن مشکلات در هاله ای از ابهام باشد! گویی طلسم مشکلات مسکن مهر باز شدنی نیست!! با تمام این تفاسیر چند اساسی سوال در این زمینه باقی می ماند وآن اینکه براستی مشکلات و بی مهری های مسکن مهر تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد؟! و از سوی مسئولین در زمینه مشکلات ساکنین اقدام اساسی و سازنده ای صورت نگیرد!؟؟

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.