1400-09-30 13:16
862
0
77659
خداحافظی طوفانی با پاییز گرگان؛

آتش سوزی و انسداد جاده ره آورد آخرین روز پاییزی گرگان

در آخرین روز پاییز مرکز گلستان دو حادثه سقوط درختان در جاده و آتش سوزی جنگل رخ داد که با حضور به موقع نیروهای وظیفه این دو حادثه ختم شد.

به گزارش گلستان ما، موسی الرضا صفری در گفت و گو با خرنگار ما در خصوص حوادث بامداد امروز شهر گرگان اظهار کرد: باتوجه به دستور شهردار گرگان مبنی بر آماده باش بودن نیروهای شهرداری و ارائه خدمات سریع به شهروندان، نیروهای آتشنشانی شهرداری امروز این موضوع را در عمل به اثبات رسانیدند.

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: در پی وزش باد شدید در بامداد روز سه شنبه در مسیر جاده گرگان به یساقی، 30 الی 40 درخت تنومند در حاشیه و داخل خیابان سقوط پیدا کردند که بلافاصله نیروهای آتشنشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با نیروهای فضای سبز شهری و راهداری هماهنگی های لازم صورت گرفت و طی یک اقدام مشترک نسبت به بازگشایی معبر اقدامات لازم انجام شد.

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان به حادثه دوم امروز اشاره کرد و گفت: سپس گزارش آتش سوزی در جنگل های النگدره و رنگو به ما اعلام شد که بلافاصله دو گروه آتشنشانی شهرداری در هر یک از دو جنگل حاضر شدند و اقدام به اطفاء حریق کردند.

محور گرگان به کردکوی بازگشایی شد

رئیس پلیس راه استان از بازگشایی محور گرگان به کردکوی که بدلیل وزش شدید باد و سقوط درختان مسدود شده بود، خبر داد.

سرهنگ "علی عبدی" در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: صبح امروز بدنبال وزش شدید باد، تعدادی درخت در محور گرگان به کردکوی سقوط کردند.

وی افزود: در همین راستا و به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی موقتا این محور مسدود و جاده قدیم گرگان به کردکوی بعنوان محور جایگزین انتخاب شد.

سرهنگ عبدی تصریح کرد: پس از چند ساعت تلاش بی وقفه پلیس و تیم های امدادی، محور گرگان به کردکوی بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه گلستان با اشاره به سقوط 3 درخت بر روی سه دستگاه خودرو گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.