1399-09-09 08:30
1106
0
71832
رئیس پلیس فتا گلستان خبرداد؛

دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی مدلینگ در گلستان

رئیس پلیس فتا استان گلستان از دستگیری گرداننده صفحه و عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی و ترویج بی بندوباری با عنوان مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ ابراهیم پرسا اظهارکرد: در رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا استان، صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی مشاهده شد که اقدام به بارگذاری و انتشار تصاویر مبتذل و محتوا علیه عفت واخلاق عمومی، تحت عنوان مدلینگ می کرد.

وی افزود: با بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته، گرداننده این صفحه که بیش از چند هزار دنبال کننده و صدها پست با محتوای مبتذل داشت، شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی، توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان گنبدکاووس دستگیر شد.

پرسا با اشاره به اعتراف متهم به اقدام مجرمانه خود، بیان کرد: متهم انگیزه خود از راه اندازی صفحه و انتشار تصاویر غیراخلاقی با عنوان مدلینگ را جذب دنبال کننده و کسب درآمد عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا استان گلستان تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی همه محتوای صفحه مذکور و پست های مربوطه حذف و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

پرسا با بیان اینکه سوء استفاده از تصاویر یا اخاذی و کلاهبرداری از کاربران در پوشش فعالیت برای مدلینگ، کاربران ناآگاه را گرفتار می کند، خاطرنشان کرد: برابر قانون، انتشار تصاویر مبتذل در فضای مجازی جرم بوده و مشمول مجازات است و با هنجارشکنان برابر مواد قانون جرائم رایانه ای و قانون مجازات اسلامی، قاطعانه رفتار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.