1400-10-12 12:00
433
0
77885
معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان تعاون روستایی مطرح کرد؛

 تلاش برای کاهش تبعات منفی ارز ۴۲۰۰ تومانی در بخش کشاورزی/ مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان معارفه شد

طی مراسمی از زحمات نورمحمدی کوچکی قدردانی و حجت الله صالح المومنین به عنوان مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان معرفی شد.

به گزارش گلستان ما؛ طی مراسمی از زحمات نورمحمدی کوچکی قدردانی و حجت الله صالح المومنین به عنوان مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان معرفی شد.

در این مراسم، محمدزاده، معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان تعاون روستایی اظهار کرد: در حوزه جهاد له ویژه سازمان جهاد کشاورزی باید از رویکرد سردار سلیمانی استفاده کند و جهادگونه و با خلوص نیت با رویکرد جهادی در سازمان نهادینه شده منشا خدمات مثبت برای کشاورزان، سازمان و سیستم های تابع اعم از اتحادیه ها و مردم کشور باشیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان تعاون روستایی ادامه داد: تا دورترین رده های سازمانی انتظار داریم که پنجشنبه و جمعه در برنامه های خود نداشته باشند و فعالیت این سازمان به سطح زندگی مردم تاثیرگذار است.

محمدزاده گفت:قیمت اقلام ضروری را توانستیم کنترل کنیم و این مهم باعث افزایش رضایتمندی مردم می شود.

وی به حذف دلار یارانه ای اشاره کرد و گفت: جلسات متمرکزی در دولت و به تبع آن استانداری ها و سازمان های تابع برگزار شده و یکی از مخاطب های اصلی این مسئله سازمان تعاون روستایی است.

این مقام مسئول بیان کرد: جز دارو و گندم که منتج به آرد و نان می شود ما بقی اقلام از جمله دان طیور و خوراک و علوفه حذف می شود و باید تلاش کنیم که تبعات منفی آن در تولید گوشت و فرآورده های دامی کاهش دهیم.

محمدزاده خاطرنشان کرد: با برنامه هایی که رئیس سازمان تعاون روستایی با وزیر در دستور کار قرار دادند استفاده از تکنولوژی های نوین علمی و استفاده از شرکت های دانش بنیان در بحث کاشت، داشت و برداشت است که امیدواریم در این مسیر بخش های مختلف تعاون روستایی با ما همکاری کنند.

وی افزود: استفاده از شرکت های استارتاپی و راه اندازی باراندازها هوشمند و حذف دست واسطه ها و دلالان از برنامه های سازمان تعاون روستایی به شمار می رود تا حق و حقوق کشاورزان حفظ شود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.