1400-10-09 09:32
478
0
77821
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

استخدام جانبازان ۲۵ درصد به بالا مغفول مانده است

سنگدوینی به استخدام جانبازان ۲۵ درصد به بالا اشاره کرد و گفت:چهار هزار و ۲۰۰ نفر بیش از ۶ ماه به بالا ایثارگران دارند که ۴۵۰ نفر از آنها تبدیل وضعیت شدند .

به گزارش گلستان ما؛ رمضانعلی سنگدوینی در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان گلستان که با حضور معاون رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان  با اشاره به اختصاص ۲۵ میلیارد تومانی اعتبار به پروژه توشن اظهار کرد:  امیدواریم مجموعه رفاهی ایثارگران توشن که چند سال بلاتکلیف بوده با تامین اعتبار بتواند به بهره برداری برسد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس ادامه داد: در برخی از دولت ها استخدام خانواده ایثارگران  جانبازان ۲۵ درصد به بالا خوب انجام می شد ولی در حال حاضر مغفول باقی مانده است و در دستگاه های اجرایی ایثارگران فعالیت دارند  باید تبدیل وضعیت یابند.

سنگدوینی بیان کرد: چهار هزار و ۲۰۰ نفر بیش از ۶ ماه به بالا ایثارگران دارند که ۴۵۰ نفر از آنها تبدیل وضعیت شدند و امیدواریم رویه ثابتی برای تبدیل وضعیت ایثارگران در نظر گرفته شود.

وی افزود: برخی از جانبازان زیر ۲۵ درصد مستمری دریافت می کنند و برخی نیز دریافت نمی کنند و برخی از این عزیزان ۴۰ سال  از ایثارگری آنها گذشته و نیاز به این مستمری دارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یادواره ها به شکل احسان در استان برگزار می شود و امیدواریم پشتیبانی بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.