1399-01-15 15:01
1358
0
68030
امام جمعه آزادشهر:

ویروس واقعی بلای جان ملت ها دولتمردان آمریکا هستند/جهاد امروز‌ ماندن در خانه است

امام‌جمعه آزادشهر گفت: ویروس آمریکا به جان ملتها و ملت ما افتاده ، باید ریشه این ویروس را از جا کند، این روزها مردم شیطنت آمریکا را در عراق رصد می کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین عین الله شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه مکتوب این هفته خود پانزدهم فروردین که در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفت ، افزود :  ویروس واقعی که به جان ملت ها افتاده است دولتمردان آمریکا هستند.

حجت الاسلام شهابی با اشاره به آیه عبادالله مَن اِتَقَی الله سُبحانَه جَعَلَ لَه مِن کُلِّ هَم فَرَجاً وَمِن کُلِّ ضَیقٍ مَخرَجاً اظهار کرد : هرکس ازخدا پروا کند خداوند او را از هر غم و رنجی برهاند و از هر تنگنا وگرفتاری بیرون نماید.

وی تصریح کرد : امروز غم و رنج همه این ویروس منحوس کروناست که همه رامشغول خودکرد ، مقابله با این ویروس وظیفه همه هست، وظیفه شرعی وقانونی وجهادی ما فقط ماندن درخانه هاست.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: امام صادق(ع)می فرمایند؛ برای محفوظ ماندن از هر بلا و آفتی صبحگاه وشامگاه سه بار این دعا را زمزمه کنید:
«اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي فِي دِرْعِكَ الْحَصِينَةِ الَّتِي تَجْعَلُ فِيهَا مَنْ تُرِيدُ »
یعنی خدایا مرا درپوششی که ازهربلا و آفتی حفظ میکند وهرکسی راکه بخواهی درآن قرار میدهی قرارده.

شهابی اذعان کرد : اما بهترین وقت دعا جمعه و بهترین مکان دعا این روزها درکنج خانه ها است.

وی با اشاره به یک شنبه یازدهم شعبان میلادحضرت علی اکبر(ع) فرزند برومند امام حسین(ع)و روزجوان گفت: این روز را به همه ارادتمندان بویژه جوانان تبریک‌ می گویم.

خطیب جمعه شهرستان آزادشهر بیان کرد : رسم جوانمردی، ایثار و از خود گذشتگی را دراین روزهای جنگ مرموز کرونایی جوانان ما ازحضرت علی اکبر(ع)خود یادگرفته اندکه مردانه به امر رهبری درمیدان رزم درکنار مدافعان سلامت اند.

حجت الاسلام شهابی افزود : پنج شنبه میلادهمه شرافتها وکرامتهاصلح وصفا، مهر و وفا ، خلاصه انبیاء و اولیا حضرت بقیه الله عج منجی عالم مهدی موعود(عج) است که این روز را به همه مظلومان عالم تبریک می گویم.

وی ادامه داد: اهل عالم از نامهربانیها ، ناعدالتی ها ،خباثتها ،خیانتها وجنایتهای شیاطین علی الخصوص شیطان بزرگ آمریکابستوه آمدند.

امام جمعه آزادشهر با بیان اینکه ویروس واقعی آمریکاست، اظهار داشت:
ویروس آمریکا به جان ملتها وملت ما افتاده باید ریشه این ویروس را از جا کند این روزها مردم شیطنت آمریکا را درعراق رصد می کنند.
        
وی بیان کرد : ما برای رهایی ملتها ازشر ویروسها نه درمسجد و مصلا بلکه غریبانه درکنج خانه هاوهمراه مدافعان سلامت درکنار  بیماران کرونایی برای ظهورت دعا می کنیم ؛أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَكْشِفُ السُّوءَ.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.