1397-12-27 07:44
446
0
61966
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

اکیپ‌های راهداری در گلستان به حالت آماده‌باش درآمدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به اخطاریه‌های هواشناسی مبنی بر کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوای استان و ورود سامانه پُرفشار سرد و بارشی گفت: اکیپ‌های راهداری به ویژه در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور در آماده‌باش هستند.

به گزارش گلستان ما ؛ مهدی میقانی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به اخطاریه‌های جوی و اطلاعیه سازمان مدیریت بحران مبنی بر ورود سامانه‌ای سرد و بارشی به برخی از استان‌ها از جمله گلستان، اکیپ‌های راهداری در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی به مسافران جاده‌ای هشدار داد در هنگام تردد از مناطق و محورهای کوهستانی حتماً به تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی مجهز باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به احتمال طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی و همچنین بارش سنگین برف در مناطق سرد و کوهستانی معابر بیان داشت: مسافران از اسکان و توقف در بستر و حریم رودخانه‌ها و غیره به شدت خودداری کنند. اکیپ‌های راهداری نیز برای تدارک تمهیدات مورد نیاز برای مقابله با بحران‌های احتمالی پیشِ‌رو در حالت آماده‌باش هستند.

وی گفت: براساس اطلاعات هواشناسی فعالیت این سامانه سرد و بارشی تا روز دوشنبه در استان ادامه دارد و دمای هوا در این روزها بین 8 تا 12 درجه کاهش می‌یابد.

میقانی از مردم خواست از انجام سفرهای غیرضروری و تردد از جاده‌های کوهستانی بپرهیزند و پیش از آغاز سفر نیز از طریق تماس با تلفن گویای 141 و سامانه پیامکی 1000141 از وضعیت راه‌های استان اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.