1400-12-13 21:56
921
0
78969
رئیس جمهور در شورای اداری گرگان:

ثروت ملی باید از تصرف سودجویان و افراد زیاده‌طلب خارج شود/ گره‌گشایی از مشکلات مردم مهمترین تکلیف مسئولان

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی؛ جنگل‌ها را به عنوان ثروت ملی دانست و بر لزوم حفظ آن تاکید کرد و گفت: ثروت ملی باید از تصرف سودجویان و افراد زیاده‌طلب خارج شود.

به گزارش گلستان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: مصوبات سفر خارج از کار روزمره دستگاه های اجرایی باید پیگیری شود.

وی بر لزوم رویکرد تحولی در استان تاکید کرد و گفت: آنچه باعث تحول در استان می‌شود کار شبانه روزی و جهادی برای رفع مشکلات است.

رئیس جمهور همچنین ایجاد صنایع تبدیلی در استان گلستان را یک ضرورت مهم عنوان کرد و از مسئولان استان خواست در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.

رئیسی با تاکید بر اینکه جنگل ها به عنوان ثروت ملی هستند که باید حفظ و مورد صیانت واقع شوند، افزود: نباید اجازه تصرف غیرمجاز به افراد داده شود، نباید مسئولان متولی بگذارند که در عرصه های ملی ایجاد بنای غیرمجاز صورت بگیرد، در حاشیه رودخانه‌ها و جنگل‌ها ساخت و ساز ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه نباید از یک سوراخ چند بار گزیده شویم، تصریح کرد: اکوسیستمی که اگر به درستی از آن صیانت شود می‌تواند جلوی بسیاری از سیل‌های ویرانگر را بگیرد.

رئیس‌جمهور، صیانت از جنگل‌ها، سوال و سایر ظرفیت‌های ملی را اولویتی در خور توجه دانست و گفت: کسانی که ماموریت دارند باید با جدیت وارد میدان شوند و دادگستری نیز در این زمینه حمایت لازم را داشته باشد.

رئیسی؛ جنگل‌ها را به عنوان ثروت ملی دانست و بر لزوم حفظ آن تاکید کرد و گفت: ثروت ملی باید از تصرف سودجویان و افراد زیاده‌طلب خارج شود.

وی بیان کرد: مسیر شمال به جنوب و منطقه آزاد از موضوعات مورد تاکید و جزو مصوبات سفر است که با جدیت باید پیگیری شود.

رئیس‌جمهور گفت: اگر همت مدیران وجود داشته باشد که حتما وجود دارد در مدت کوتاهی شاهد تحول در استان گلستان خواهیم بود و مردم نیز باید این تحول را در عرصه های مختلف احساس کنند نه اینکه تفاوت ها روی کاغذ و ارائه آمار باشد.

رئیسی با اشاره به اینکه در برخی از وزه‌های کشور عقب ماندگی هایی وجود دارد، افزود: نگاه مردم به عملکرد مسئولان است که در برابر رفع مشکلات چه تصمیماتی می گیرند.

وی مردم را از مهمترین مولفه های قدرت در جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: این سرمایه انسانی روز به روز با کارآمدی نظام داری می تواند تقویت شود و این اعتمادآفرینی در اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی نقش آفرین است.

رئیس جمهور خطاب به مسئولان با تاکید بر اینکه کار دلسوزانه می تواند تحقق مطالبات مردم را تسریع کند، گفت: نقش آفرینی مدیران در امیدآفرینی مردم قطعا اثربخش است.

رئیسی با بیان اینکه باید آنچه مورد توجه مردم و منویات مقام معظم رهبری است انجام دهیم، ابراز کرد: گره گشایی از کار و مشکلات مردم مهمترین تکلیف مسئولان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.