1400-12-13 14:56
1045
0
78944
فرق دارد چه کسی رئیس‌جمهور باشد؛

از شروع طوفانی سفر رئیس‌جمهور به گلستان تا قایق‌سواری در یک بازدید کاری/ «امیدآفرینی» قدرت معجزه‌آسای یک رئیس‌جمهور

سفر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به استان گلستان امروز با شروع طوفانی رقم خورد، چنان باد گرم و شدیدی در ابتدای صبح وزیدن گرفت که مردم مرکز گلستان پنداشتند هواپیمای حامل رئیس‌جمهور شاید نتواند به زمین بنشیند اما آقای رئیسی آمد تا نشان دهد مرد روزهای سخت بوده و بیدی نیست که از این بادها بلرزد.

به گزارش گلستان ما، سیزدهم اسفند 1400 سفر قطعی رئیس‌جمهور به استان گلستان، خبر امیدوارکننده‌ای برای مردم این منطقه بود، گرچه از ماه‌ها قبل گلستانی‌ها منتظر رئیس‌جمهور محبوب‌شان بودند اما شدت شیوع کرونا سفرهای استانی رئیس‌جمهور را به تعویق انداخت و امروز لحظه موعود فرا رسید تا نوید روزهای روشن و پرامید برای مردم خوب استان گلستان باشد.

استقبال از رئیس‌جمهور در استان گلستان به گونه‌ای متفاوت شکل گرفت تا حاشیه‌های این سفر؛ کمی پررنگ‌تر از متن به نظر برسد، طبق وعده مسئولان استانی، هواپیمای حامل رئیس جمهور قرار بود ساعت 7 و 30 دقیقه صبح بر زمین بنشیند، خبرنگاران، مسئولان و شماری از خانواده‌های معظم شهدا قبل از ساعت تعیین شده به فرودگاه رفته بودند، چنان باد گرم و شدیدی در ابتدای صبح وزیدن گرفت که مردم مرکز گلستان پنداشتند هواپیمای حامل رئیس‌جمهور شاید نتواند به زمین بنشیند اما آقای رئیسی آمد تا نشان دهد مرد روزهای سخت بوده و بیدی نیست که از این بادها بلرزد.

در این سفر قرار بود به علت کوتاهی زمان و فشردگی برنامه ها برخی مناطق با هلی کوپتر بازدید شود اما باد و طوفان شدید بازدیدهای هوایی رئیس‌جمهور را در استان گلستان به بازدیدهای زمینی و دریایی تبدیل کرد تا تفاوت مرد عمل در روزهای سخت مشخص شود.

رییس جمهور از تنها جزیره ایرانی دریای خزر بازدید کرد و نشان داد روزی و توسعه استان را علاوه بر زمین باید در دریا هم جستجو کرد چیزی که در دولت های قبل مغفول مانده بود.

جزیره آشوراده قرار بود در دولت قبلی به کیش شمال تبدیل شود اما همچنان مردم را مات و مبهوت نگه داشت و اتفاقی نیفتاد و حالا رییسی  در باد و طوفان؛ دل به دریا زد و با قایق موتوری از این جزیره بازدید کرد تا باد موافق در تصمیمات برای مردم گلستان بوزد.

در این میان وزرای دولت هر کدام به یکی از شهرستان‌ها رفتند و پیگیر مشکلات شدند، سامانه 111نیز برای شنیدن صدای مردم چند روز قبل از سفر آماده شنیدن مشکلات و نظرات مردم شده بود و در روز سفر هم ماشین‌هایی با ارم سامانه 111 در شهر حرکت می‌کردند تا نامه‌ها و درخواستهای مکتوب مردم را جمع آوری کنند.

«امیدآفرینی» قدرت معجزه‌آسای یک رئیس‌جمهور

مردم گلستان امیدوارند در اولین روز ماه پر برکت شعبان سفر رییس جمهور پر خیر و برکت برای مردم  استان باشد و با وجود انباشت مطالبات و کارهای بر زمین مانده اما روحیه جهادی و انقلابی دولت مردم را به حل مشکلات امیدوار می‌کند.

یکی از نکات قابل توجه و جالب این سفر نمایش دوباره وحدت در پایتخت اقوام بود، خیرمقدم گویی مردمان ترکمن صحرا با گویش ترکمنی به وزرا و اعضای هیئت دولت جلوه هایی از وحدت مردم شیعه و سنی را به نمایش گذاشت.

همزمان با سفر رئیس جمهور فعالان فضای مجازی در شبکه های اجتماعی به این اتفاق واکنش نشان دادند و با بیان مطالبات و همچنین ضمن رضایت از سفر هیئت دولت ابراز امیدواری کردند تا با همت مسئولان و مشارکت مردم کارهای بر زمین مانده به اتمام برسد و شاهد رسیدن استان به جایگاه اصلی خود باشیم.

* فرق دارد چه کسی رئیس‌جمهور باشد/ حکایت رئیس جمهور جهادی متفاوت از دنیای راحت‌طلبان است

به راستی تفاوت روزهای جمعه رئیسی که پر از تحرک و جوشش جهادی است با مدیریت خسته بستری دولتمردان گذشته زمین تا آسمان است، فرق می‌کند چه کسی رئیس جمهور باشد، مردم یادشان نرفته که روزهای آخر اسفند دولت روحانی رئیس دولت در تدارک سفر به کیش و سفرهای تجملی بود اما روزهای همیشه رئیسی در دولت مردمی کار، کار و کار است.

رئیس دولت پیشین به دلیل شیوع کرونا حتی این جرات را پیدا نکرد تا پای درددل کادر درمان و بیماران کرونایی بنشیند و از پشت میز ریاست جمهوری سکان مدیریت کشور را به دست داشت، اما حکایت رئیس جمهور جهادی و انقلابی متفاوت از دنیای راحت‌طلبان است و آقای رئیسی در بازدیدهای میدانی، ارتباط مستقیم با مردم و سایر قوا گوی سبقت را ربوده است.

حایت جزیره گردی دو رئیس‌جمهور

سیل گلستان در سال 98 باعث نشد روحانی از جزیره گردی کیش دست بردارد امروز هم باد و طوفان مانع نشد رئیسی از بازدید جزیره آشوراده در گلستان دست بکشد، تفاویت دو رئیس‌جمهور را می‌توان در همین یک اتفاق جستجو کرد که این کجا و آن کجا؟!!

مواظب باشیم رسانه‌های جعلی و دروغین فریبمان ندهند، شبه رسانه هایی که ارزش را به ضدارزش تبدیل کردن و از چهره های وابسته به غرب، مرد میدان ساختن کار اصلی این رزهایشان شده است.

واقعا بر مردم واضح و مبرهن است که فرق دارد چه کسی رئیس جمهور باشد، تلاش‌هایی که کاغذی و پشت میزی نیست و در وسط میدان دغدغه‌های مردمی باید دیده، شنیده و حل شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.