1400-10-14 03:57
389
0
77919
سرخط مهمترین اخبار 13 دی؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

 

*** ۷۳۰ روز پس از آن بامداد تلخ، ادای دین گلستانی‌ها در بزرگداشت مرد میدان

ایرنا نوشت: ۷۳۰ روز پس از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقشار و مذاهب مختلف گلستان در تکاپو برای برگزاری آیین‌های گرامیداشت یاد و خاطره این فرمانده رشید هستند تا به دشمنان آب و خاک میهن بفهمانند ایران مانند همیشه سرزمین شیران است و ظلم ستیزی و مبارزه با زورگویان در آن پایانی ندارد.

 

فقدان مدیریت، نمکی بر زخم خشکسالی گلستان/ تنگنای بی‌آبی به دی رسید

مهر نوشت: مشکل قطعی چندین ساعته آب در مرکز گلستان با وجود عبور از فصل گرما همچنان پابرجا است و کاهش بارش‌ها و خشکسالی از سوی مسئولان علت این قطعی بیان می‌شود.

 

کشمکش‌ بر سر مدیریت پارک‌های جنگلی "النگدره" و "ناهارخوران" در استان گلستان ادامه دارد

تسنیم نوشت: اداره کل منابع طبیعی استان گلستان بازگشت مدیریت پارک‌های جنگلی النگدره و ناهارخوران را به علت عدم انطباق درآمدی با محاسبات ریاضی شهرداری گرگان دانسته و در مقابل شهرداری گرگان مدعی است منابع طبیعی در حال وارد کردن فشار به شهرداری است.

 

***17  گروه راهداری مشغول برف‌روبی جاده‎‌های کوهستانی گلستان هستند

ایرنا نوشت: معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت که با توجه به آغاز بارش برف از عصر امروز دوشنبه در مناطق کوهستانی استان، ۱۷ گروه راهداری با تجهیزات کامل مشغول برف‌روبی برای باز نگه‌داشتن جاده‌ها و برقراری خودروها هستند.

 

*** بیشتر بیمارستان‌های استان گلستان فرسوده است

تسنیم نوشت: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود سرانه تخت بیمارستانی و فضای فیزیکی درمانی در استان گفت: یکی از چالش‌های استان گلستان فرسودگی اغلب بیمارستان‌های موجود است.

 

*** جانباز ۷۰ درصد گنبدکاووس به قافله شهدا پیوست

باشگاه خبرنگاران نوشت: حسن سوسرائی جانباز ۷۰ درصد دوران هشت دفاع مقدس و ساکن گنبدکاووس پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به خیل عظیم همرزمان شهیدش پیوست.

 

*** بانوی گلستانی که مهریه اش سفر به مزار حاج قاسم شد

ایسنا نوشت: بانوی جوان گلستانی از جرقه ای در ذهنش برایمان می گوید که بعد از شهادت حاج قاسم در اندیشه اش خطور کرد تا برای همیشه نشانه ای از سردار دلها در زندگانی اش داشته باشد، سفر به کرمان و مزار شهید حاج قاسم سلیمانی جرقه ای که مهریه این بانو در پیوند با همسرش شد.

 

*** خبرنگاران فعال حوزه کرونا در گلستان حمایت می‌شوند

ایرنا نوشت: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت که خبرنگاران فعال حوزه اطلاع رسانی کرونا با هدف تولید بیشتر محتوا از طریق ستاد استانی حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.