1399-04-19 10:22
1202
0
69326
مرادیان خبر داد؛

هلال احمر مرکز طب تسکینی و پیشگیری از سرطان بندرترکمن را تجهیز می‌کند

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: مرکز طب تسکینی و پیشگیری از سرطان شهرستان بندرترکمن که بزرگترین مرکز در منطقه است را تکمیل و تجهیز می‌کنیم.

به گزارش گلستان ما، فرید مرادیان در نشست با خیران داوطلب این شهرستان اظهارداشت: موجب افتخار است که خیران داوطلب برای کمک به سلامت مردم  در حوزه سرطان، همواره دغدغه‌های نیک دارند و ذره‌ای به دنبال نام‌آورشدن نام خویش نیستند.

وی با اشاره به بازدید امروزش از مرکز طب تسکینی و پیشگیری از سرطان در این شهرستان بیان داشت: همه تلاش خود را به کار خواهم بست که این مرکز به یکی از مراکز برتر و نمونه در حوزه بیماری‌های سرطانی در کشور تبدیل شود.

مرادیان گفت: این مرکز یکی از بهترین و بزر‌گ‌ترین مراکز در حوزه بیماری سرطان در منطقه است و هلال احمر برای تکمیل و تجهیز آن کمک خواهد کرد.

وی درباره مرکز فیزیوتراپی این شهرستان نیز بیان داشت: مرکز فیزیوتراپی شهرستان بندرترکمن مرکز قابل تحسینی در حوزه توانبخشی است و با گسترش در حوزه تجهیزات می‌تواند در راستای ارائه خدمات رضایتمندی شایسته برای مراجعه کنندگان فراهم کند.

مرادیان افزود: در حوزه توانبخشی و تجهیز مراکز فیزیوتراپی این قول را خواهم داد تا در حد توان در تجهیز و تکمیل نهایی این مراکز به استان کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حوزه توانبخشی یکی از وظایف و مأموریت‌های جمعیت هلال احمر در حوزه درمان و سلامت است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : تسنیم

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.