1398-11-21 10:17
1100
0
67480
فرماندار گالیکش در حاشیه افتتاح خانه فرهنگ این شهرستان؛

مهم‌ترین شاخص‌ توسعه و پیشرفت هر کشوری فرهنگ آن جامعه است

فرماندار گالیکش گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه و پیشرفت هر کشوری فرهنگ آن جامعه است و عیار هر مملکت را بافرهنگ آن می‌سنجند.

به گزارش گلستان ما، علی‌اصغر میرزایی در آیین افتتاح خانه فرهنگ گالیکش که با حضور برزمینی مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب ایران، نه‌تنها به‌عنوان یک انقلاب اسلامی خود را به تمام جهان معرفی کرده است بلکه به‌عنوان یک انقلاب فرهنگی نیز شناخته‌شده است.

وی انقلاب اسلامی ایران را از مهم‌ترین میراث فرهنگی امام راحل برشمرد و افزود: با درایت امام خمینی(ره) زیربنای فرهنگی جامعه ما هم‌زمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بنانهاده شده است.

فرماندار گالیکش خاطرنشان کرد: نیاز امروز کشور، فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف اعم از اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، علمی و غیره است بنابراین توسعه و ترویج فرهنگ، بیش از هر زمان دیگری ضروری به نظر می‌رسد.

علی برزمینی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان نیز در این جلسه گفت: خانه فرهنگ شهرستان گالیکش نخستین خانه فرهنگ‌های 14گانه استان است که در ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال افتتاح شد.

برزمینی افزود: خانه‌های فرهنگ به‌عنوان متولی امور فرهنگی باید مانند یک سازمان مردم‌نهاد و در جهت ارتقاء مسائل حوزه فرهنگی فعالیت نمایند.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان در پایان یادآور شد: عملکرد خانه‌های فرهنگ در تمامی شهرستان‌ها مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهد گرفت و متناسب با میزان فعالیت و نوع برنامه‌ها اعتبارات ویژه‌ای در جهت تقویت، توسعه و تجهیز این مراکز فرهنگی در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.