1398-07-03 11:29
1106
0
65627
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا:

سعادت دنیا و آخرت در راه امام حسین(ع) است/ امروز اسراییل با یک سخنرانی سید حسن نصرالله در پناهگاه ها مخفی می شود

حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی در یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان (عجل الله) شهرستان گالیکش گفت : سعادت دنیا و آخرت در گرو راه امام حسین (ع) است .

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی ، نماینده ولی فقیه سپاه نینوا در یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان شهرستان گالیکش گفت : سعادت دنیا و آخرت در گرو راه امام حسین (ع) است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا افزود: پیامبر اسلام مردم جاهل عرب را که پیش از اسلام دختران زنده به گور می کردند و کسی را که عربده کشی و چاقو کشی را خوب بلد بود مایه ی  فخر خود می دانستند را بهم نزدیک نمودند و در جریان جنگ های مختلف از جمله احد که مسلمانان در شرایط خاص و از لحاظ جمعیتی بسیار کم بودند را بر مشرکان پیروز گردانید .

رعایتی افزود:  دین در نزد خداوند اسلام است و خداوند فرموده ای مسلمانان  دین اسلام دنیا را فرا می گیرد و مستضعفین بر مستکبرین  غلبه پیدا خواهند کرد .

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد : خداوند می فرمایند انجام دادن سه کار در دنیا سعادتمند شوید  ، عادل باشید ، احسان و نیکوکاری کنید و اهل بیت را فراموش نکنیم و سه کار انجام ندهیم فحشا ینی گناهی که در خفا انجام می دهیم و مردم نمی بینند که اگر در خفا  انجام ندهیم به گناه کشیده می شود در خیابان و اگر جلوی آن گرفته نشود به طغیان کشیده می شود .

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آمریکا جنایتکار شروع به جاسوسی و فتنه انگیزی کرد که با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان که درس بزرگی را گرفته بودند کابینه دولت بازرگان دست به استعفا زد که بعد از آن استکبار جنگ را به راه انداختند .

حجت الاسلام و المسلمین رعایتی تاکید کرد: خداوند در قرآن می فرماید اگر یاری کنید دین خدا را خداوند شما را یاری می کند  بعضی ها دین داشتند و می فهمیدند  ، علم داشتند ولی اعتقاد و باور قلبی نداشتند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا افزود: در آغاز جنگ که صدام حسین قطعنامه را پاره کرد و دستور حمله به ایران را داد با رویای تصاحب یک هفته ای ایران فقط 36 روز پشت درب های خرمشهر ماند و در زمانی که سپاه و بسیج نوپا بود و سران ارتش فرار کرده بودند، مردمی که بلد جنگ نبودند یک تنه 36 روز در خرمشهر مقابل دشمن ایستادگی کردند و دشمن بلاشک این موضوع را درک نکرده که ایران و ایرانی برخلاف بسیاری از کشور های منطقه هم دین دارد و هم غیرت دارد و روحیه ایثار و شهادت در آنها ازبین نخواهد رفت و عنایت خداوند در این جنگ بر همگان آشکار بود که  امام خمینی (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد .

ایشان خاطر نشان کردند : در هفته دفاع مقدس هستیم  ، روزی می گفتند راه قدس از کربلا می گذرد و امروز ما در کنار گوش اسراییل توسط حزب الله ایستاده ایم و اسراییل امروز در تدابیر بسیار سخت امنیتی با یک سخنرانی سید حسن نصرالله در خصوص انتقام از شهیدان لبنانی در کنار پناهگاه ها مخفی می شود .

رعایتی افزود :انقلاب اسلامی ایران 40 سالگی خود را پشت سر گذاشته است و گام دوم انقلاب را شروع کرده است و خداوند به هر آنچه که وعده کرده است بی شک عملی خواهد نمود، دشمن اگر یک کشتی ما را گرفت ما امروز در برابر آن کشتی می گیریم ، ما اگر امروز می خواهیم سعادت دنیا و آخرت را داشته باشیم می بایست راه امام حسین (ع) را ادامه بدهیم .

jalaln11 1

jalaln11 1

jalaln11 1

jalaln11 1

jalaln11 1

jalaln11 1

jalaln11 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.