1398-05-15 15:33
1045
0
64837
سرپرست فرمانداری گالیکش:

فضای مجازی عامل گسترش روزافزون آسیب‌های نوظهور و ناشناخته در کشور است

چهارمین جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان گالیکش به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی فرماندار، دادستان، بخشدار مرکزی و دیگر اعضای این کارگروه برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسین مایلی اظهار کرد: امروزه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت و صاحب‌نظران مسائل خانواده و امور اجتماعی، موضوع بروز و شیوع آسیب‌های اجتماعی در کشور است.

وی افزود: سند راهبردی اجتماعی فرهنگی تدوین‌شده در کشور به‌عنوان یک سند بالادستی، چراغ راهنمای فعالیت‌ گروه‌های فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه بشمار می‌رود.

مایلی از اعتیاد به مواد مخدر، فقر، حاشیه‌نشینی، طلاق و معضلات فرهنگی به‌عنوان موضوعات مهم در بحث آسیب‌های اجتماعی جامعه نام برد.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید مهم‌ترین راهکار پیشگیری و مقابله با هر نوع بزه و آسیب اجتماعی، بهره‌مندی از برنامه‌ریزی مناسب و آموزش همگانی است و بر این اساس آموزش‌وپرورش می‌توان نقش برجسته‌ای در تحقق این امر ایفا نماید.

سرپرست فرمانداری گالیکش با اشاره به تنوع آسیب‌های اجتماعی در کشور گفت: متأسفانه با فراگیر شدن بهره‌گیری از فضای مجازی و گسترش روزبه‌روز کاربران در این حوزه شاهد ایجاد آسیب‌های نوظهور و ناشناخته در سطح کشور هستیم که این موضوع باعث افزایش آسیب‌های اجتماعی شده است.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه طی حکمی از سوی فرماندار، "حسین نکویی" به‌عنوان دبیر هیئت اندیشه‌ورز شهرستان گالیکش معارفه شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.