1398-03-07 15:06
1300
0
63527
فرماندار گالیکش:

روز جهانی قدس میراث ماندگار امام خمینی (ره) برای استکبارستیزی و وحدت اسلامی

فرماندار گالیکش گفت: روز جهانی قدس جزء ارزشمندترین و ماندگارترین میراث امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران درزمینهٔ استکبارستیزی و وحدت اسلامی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسین مایلی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات خردادماه (روز جهانی قدس، ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد) در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: قیام پانزدهم خرداد سال ۴۲ درواقع بستر و زمینه‌سازی در جهت شکل‌گیری انقلاب ۵۷ بود و اگر مردم در آن زمان به خیابان‌ها نمی‌آمدند و با امام و روحانیت همراه نمی‌شدند، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران باآن‌همه اقتدار و مقبولیت به ثمر نمی‌نشست.

وی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس نیز گفت: اهمیت و جایگاه روز جهانی قدس بر کسی پوشیده نیست. بیت‌المقدس به‌عنوان قبله اول مسلمین جهان به شمار می‌رود و یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های دنیای اسلام شناخته می‌شود.

مایلی تصریح کرد: مردم ایران تا زمانی که فلسطین اشغالی از چنگال رژیم صهیونیستی رهایی یابد، حمایت قاطع خود را از مردم ستمدیده فلسطین اعلام کرده و همه‌ساله باشکوه‌تر از گذشته راهپیمایی روز جهانی قدس را با حضور حداکثری خود برگزار خواهد کرد.

وی افزود: امسال نیز مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه شهرستان گالیکش، همچون گذشته هم‌زمان با سراسر کشور و در سه‌نقطه شامل؛ شهر گالیکش، شهر صادق‌آباد و دهستان ینقاق با حضور پرشور خود در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، بار دیگر بر مظلومیت مردم فلسطین صحه گذاشته و با مشت‌های گره‌کرده خود بر دهان رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل غاصب و تمام یاوه‌گویان خواهند زد و برگ زرین دیگری را در تاریخ شهرستان گالیکش به ثبت خواهند رساند.

فرماندار گالیکش با اشاره به شخصیت والا و جهانی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) اظهار کرد: چهاردهم خردادماه سال ۶۸ به‌واقع یکی از تلخ‌ترین روزهای تاریخ ایران اسلامی خواهد بود چراکه در آن روز امام خمینی رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه از دست داد. اما راه و شیوه آن امام بزرگوار به‌عنوان یک سند راهبردی و جامع برای همه امور ملی و بین‌المللی و جهان اسلام کاربردی و قابل‌استفاده مانده است.

گفتنی است راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در شهرستان گالیکش در جمعه آخر ماه مبارک رمضان سال جاری هم‌زمان با سراسر کشور و در شهر گالیکش ساعت ۱۱:۳۰ صبح از مقابل مسجد جامع با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین دلبری امام‌جمعه گالیکش، در شهر صادق‌آباد ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی مولوی نعمت‌الله مشعوف امام‌جمعه اهل سنت محمودآباد گالیکش و همچنین در دهستان ینقاق ساعت 11:30 صبح با سخنرانی حاج آخوند عبدالمجید آرمون امام‌جمعه اهل سنت ینقاق برگزار خواهد شد.

شایان‌ذکر است مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) نیز در روز ۱۳ خردادماه ساعت 18:30 در محل مسجد جامع شهر گالیکش برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.