1401-11-22 12:07
1219
3
83524
حاشیه‎نگاری از مراسم حماسی راهپیمایی 22 بهمن:

گرمای حضور مردم یخ توهمات دشمنان انقلاب را آب کرد/ حماسه مردم گرگان آب سردی بر آتش فتنه

گرمای حضور مردم نگارستان ایران در راهپیمایی 22 بهمن یخ توهمات دشمنان که به دنبال آن بودند انقلاب اسلامی جشن 44 سالگی خود را نبیند آب کرد.

به گزارش گلستان ما، گرچه هوا سرد بود و پیش از این هم اعلام شده بود راهپیمایی ۲۲ بهمن گرگان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شروع خواهد شد اما دهه نودی‌ها به همراه مادران خود تقریباً در ساعت ۸ صبح در میدان شهرداری تجمع حماسی داشتند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر و پرمعناتر از گذشته بود و این نشان می‌دهد که مردم متوجه توطئه دشمن شدند و خواستند بر آتش فتنه اینبار در ۲۲ بهمن با حماسه خود آب بریزند و دهان یاوگویان انقلاب را خاموش کنند.

نکته قابل توجه مراسم امروز این بود که تا چشم کار می‌کرد جمعیت بود و جمعیت بود و جمعیت، تفاوتی نداشت شروع مراسم یا انتهای مراسم، حتی دست اندرکاران برگزاری مراسم برای اینکه بتوانند به صورت راهپیمایی این مراسم را برگزار کنند این حضور جمعیت چالشی ایجاد کرده بود و باعث شد بار‌ها و بار‌ها صف فشرده جمعیت برای مدتی متوقف شود.

امسال تصاویر تمثال سردار شهید سلیمانی بیش از گذشته در دست مردم دیده می‌شد و حتی برخی از نوجوانان تمثال این شهید بزرگوار را به صورت نقاشی کشیده بودند و همراه خود به این راهپیمایی آوردند تا نشان دهند راه و رسم و منش این سردار با آتش فتنه خاموش نخواهد شد.

امروز در حمایت از سپاه و نیرو‌های مسلح مردم شعار سال ۵۷ یعنی «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» را سر دادند تا نشان دهند که نیرو‌های مسلح که در ماه‌های اخیر با آشوب و اغتشاشات دست و پنجه نرم می‌کنند محافظظ استقلال کشور هستند و اجازه نمی‌دهند این استقلال قربانی شود.

حضور پررنگ بانوان در مراسم امروز نیز بیانگر آن بود که سهم بانوان از انقلاب اسلامی همچنان قابل توجه است.

آتش کشیدن تابوت نمادین رژیم صهیونیستی در مراسم امروز نیز حرف مقام معظم رهبری را بار دیگر گوشزد می‌کرد که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

امروز در آغاز مراسم نوجوانان شعار «اینجا ایرانه» را خواندند تا نشان دهند که سرافرازی ایران اسلامی به غیورمردان و زنان این مرز بوم است.

اقوام مختلف و هنرمندان نیز در این عرصه دوشادوش مردم‌ایستاده بودند تا بیان کنند که نگارستان ایران منسجم و متحد در مسیر انقلاب اسلامی راه خود را پیش می‌رود و کسی نمی‌تواند به این وحدت خدشه‌ای وارد کنند.

گرمای حضور مردم نگارستان ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن یخ توهمات دشمنان که به دنبال آن بودند انقلاب اسلامی جشن ۴۴ سالگی خود را نبیند آب کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.