1401-09-03 13:16
1942
1
82377
فوت مهدی کابلی سوژه اینترنشنال شد؛

جزئیات فوت نوجوان 15 ساله از زبان مسئولان بیمارستان 5 آذر گرگان

روابط عمومی بیمارستان 5 آذر گرگان در خصوص فوت مهدی کابلی کفشگیری، نوجوان 15 ساله گلستانی که سوژه رسانه‌های معاند شده واکنش نشان داد.

به گزارش گلستان ما؛ رسانه‌های معاند نظام که در روزهای گذشته پروژه کشته‌سازی در آشوب‌های اخیر را در سطح کشور رقم زدند این‌بار به موضوع جانباختن یک نوجوان ۱۵ ساله که براثر تصادف با موتورسیکلت  و در محلی خارج از حضور نیروهای امنیتی و یا آشوب گرگان در گرگان پرداختند و آن را به آشوب‌های خیابانی و تظاهرات مردمی در ۲۴ آبان گرگان نسبت دادند.

مجتبی محمدی، مدیر روابط عمومی بیمارستان ۵ آذر گرگان جزئیات بیشتری را در اختیار ما قرار داده و می‌گوید: این فرد در وضعیت تروما در تاریخ یاد شده به بیمارستان از طریق آمبولانس ۱۱۵ منتقل شد.

محمدی بیان کرد: سطح هوشیاری وی پایینی داشته و ما اطلاعاتی از مشخصات حادثه‌دیده نداشتیم، بیمارستان سطح تریاژ آن را انجام داده بود و پس از آن به اتاق سی.پی.آر انتقال داده می‌شود و پس از آن زیرنظر مراقبت‌های پزشکی قرار می‌گیرد و نهایت در تاریخ یکم جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: علت فوت این نوجوان گلستانی شدت ضرباتی بود که به بدن وی به ویژه ناحیه سر بر اثر تصادف با موتورسیکلت وارد شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: پس از فوت و انجام اقدامات اداری و قانونی جنازه متوفی در تاریخ یاد شده در اختیار خانواده قرار گرفته است.

این در حالی بود که رسانه‌های معاند عنوان کردند جسد مهدی کابلی شبانه تدفین شده است.

همچنین کارشناس پلیس راهور استان گلستان نیز این موضوع را تایید کرده که حادثه در خارج از نقطه تجمعی اتفاق افتاده و علت تصادف این نوجوان گلستانی تخطی از سرعت مطمئن و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه عنوان شده است.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.