1400-10-02 14:03
859
0
77703
امام جمعه اهل سنت آق قلا:

شهید سلیمانی نماد وحدت و خدمت/ سردار دلها بیشترین خدمت را به اهل سنت کرد

امام جمعه اهل سنت آق قلا از شهید سلیمانی به عنوان نماد وحدت و خدمت یاد کرد و گفت: سردار دلها بیشترین خدمت را به اهل سنت کرد.

عبدالحی آخوند میرزاعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: امروز متأسفانه بیشترین ضربه‌ای که بر مسلمانان وارد کرده‌اند یکسری گروه های انحرافی داعش و جبهه النصره ،صحابه القاعده و. میباشند که متأسفانه میان مسلمانان اغتشاش ، قتل ،جنگ و جدال و برادرکشی ایجاد شده‌است

وی افزود: خوشبختانه با تمام افتخار و به‌جرات می‌توانم بگویم که اگر امروز در رفاه و امنیت کامل به سر می‌بریم مدیون رشادت‌های بسیجیان سپاهیان و بسیاری از شهدا هستیم که  آن را به ما ارمغان داده اند.

امام جمعه اهل سنت آق قلا ادامه داد: بنده به‌عنوان یک ترکمن ایرانی افتخار می‌کنم برای سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی که الحق و الإنصاف زمانی که ترکمن‌های منطقه عامریه عراق در ورطه سقوط بودند همین حاج‌قاسم سلیمانی بود که  نجاتشان داد.

آخوند میرزاعلی بیان کرد: مسعود بارزانی به عنوان یکی دیگر از مسلمانان اهل سنت زمانی‌که اقلیم کردستان عراق درحال سقوط بود با کمک سردار سلیمانی و یارانش بر داعش غلبه کرد و این درحالی بود که او  از دیگردوستان خود حتی استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی  کمک خواست ولی هسیچکدام به او کمک نکردند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی نماد وحدت  بین مسلمین از تمام فرق و مذاهب بود و به جرات میتوان گفت سردار دلها بیشتر برای اهل‌سنت خدمت کرد.

وی ادامه داد: حشهید سلیمانی در سوریه وعراق برای اهل‌سنت از جان خود گذشت و برای او هیچ‌وقت تشیع و تسنن ملاک نبود بلکه ملاک او، انسانیت  واسلام  بود.و همه به این شهید والامقام مدیون هستیم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.