1400-07-01 11:42
953
0
76244
سرپرست شهرداری گرگان تاکید کرد

ضرورت برنامه ریزی برای حفظ میراث انسانی دفاع مقدس

سرپرست شهرداری گرگان گفت: همانطور که برای دفاع مقدس برنامه ریزی می کنیم باید برای حفظ میراث انسانی دفاع مقدس نیز برنامه ریزی مجدانه صورت بگیرد.

به گزارش گلستان ما، مجید سعیدی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از جانبازان و خانواده معظم شهدا شهرداری گرگان اظهار کرد: در شهرداری گرگان چهار شهید و 26 جانباز سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کردیم که باید در این ایام یاد و خاطر آنان را زنده نگه داریم.

سرپرست شهرداری گرگان؛ مهمترین و ماندگارترین دستاورد  هشت سال دفاع مقدس را فرهنگ دفاع مقدس دانست و ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس میراث جانبازان و شهدا است و مهمترین جلوه آن ایثارگرانی است که اقتدار امروز کشور را مدیون خون پاک آنها هستیم.

سعیدی ابراز داشت: جانبازان و آزادگان از مصادیق روشن و زنده دفاع مقدس هستند همانطور که برای دفاع مقدس برنامه ریزی می کنیم باید برای حفظ میراث انسانی دفاع مقدس نیز برنامه ریزی مجدانه  صورت بگیرد.
وی افزود: شناساندن شهدا و ایثارگران یکی از اقداماتی است که می توانیم در این راستا انجام دهیم و باید این مهم در دستور کار قرار گیرد و برگزاری مراسمات نیز می تواند به تثبیت این فرهنگ در جامعه کمک کند.
این مقام مسئول افرود: مجموعه حفظ ارزش های دفاع مقدس استان گلستان نسبت به تنظیم و تدوین تاریخ شفاهی دفاع مقدس شهرداری اقدام کردند که این مهم کار بسیار ارزشمند است.

صفرعلی پایین محلی نیز در این مراسم گفت: از آنجایی که در زمان فتحعلی شاه، ناصرالدین شاه و رضا خان، مسوول لایقی در کشور نداشتیم شاهد آن بودیم که در قالب قراردادهای مختلف بخش های مختلف کشور جدا شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس جوانان ایثارگری کردند و در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و در طول این هشت سال از 40 کشور دنیا اسیر داشتیم.

پائین محلی تاکید کرد: اگر امروز بخشی از خاک کشور مورد تهاجم دشمن قرار گیرد چندین میلیون بسیجی برای مقابله با دشمن خواهند رفت و این فرهنگ ایثار و شهادت است که در جامعه موج می زند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.