1400-05-09 11:28
1101
0
75568
مدیر خانه مطبوعات گلستان خبرداد؛

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران گلستانی + تصاویر

عرب احمدی از آغاز واکسیناسیون کرونا خبرنگاران و اهالی رسانه در استان گلستان خبرداد.

به گزارش گلستان ما؛ با سرعت گرفتن واکسیناسیون در کشور و در آستانه هفته خبرنگار نوبت به واکسیناسیون اهالی رسانه رسید.

هم اکنون واکسیناسیون در استان گلستان همزمان با سراسرکشور و با اولویت اعضای خانه مطبوعات استان در سومین مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا درگرگان آغاز شده است.

براساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان ۱۹۲ عضو رسمی دارد که از امروز می توانند بر ضد کرونا واکسینه شده و دوز اول واکسن خود را دریافت کنند.

مدیر خانه مطبوعات در این باره به خبرنگار گلستان ما، گفت: با پیگیری های صورت گرفته وبا همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون خبرنگاران استان گلستان ازامروز شنبه نهم مردادماه آغاز شده است.

وحید عرب احمدی افزود: در مرحله نخست اعضای خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان واکسینه خواهند شد.

وی تاکید کرد:  تنها خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان گلستان که ساکن شهرستان های گرگان، آق قلا،بندرگز،کردکوی،گمیشان و بندرترکمن هستند می توانند با مراجعه به مرکز واکسیناسیون در گرگان واکسن خود را دریافت کنند.

عرب احمدی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون از ساعت ۱۰ الی ۱۴  انجام شده و اعضای خانه مطبوعات و رسانه های استان می توانند با همراه داشتن کارت ملی و کارت خبرنگاری به سالن قابوس واقع در جرجان جنب جایگاه سی ان جی مراجعه کنند.

وی بیان کرد: واکسیناسیون خبرنگاران شرق استان نیز فردا۱۰ مردادماه در آزادشهر انجام خواهد شد که اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام می شود.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان گفت: براساس هماهنگی صورت گرفته با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، واکسن دیگر خبرنگاران غیرعضو خانه مطبوعات نیز در چند روز آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.