1400-04-20 10:08
834
0
75332
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تشریح کرد؛

ساخت 21 کلاس تربیت بدنی در گلستان/۵۰ باب مدرسه تجاری سازی شد

گوهری راد با اشاره به افزایش ۰.۳ درصدی سرانه ورزشی گلستان گفت: ۲۱ کلاس درس تربیت بدنی به متراژ دو هزار و ۸۳۰ مترمربع ساخته و ۱۹ مدرسه پویا در مدارس استان اجرا شد.

به گزارش گلستان ما؛ احسان گوهری راد در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در ۲۰ ماهه گذشته دو میلیارد و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار بابت خرید رایانه، چاپگر و دیتا به مدارس مناطق حاشیه ای و کمترتوسعه یافته استان اختصاص یافته است.

گوهری راد همچنین از تعمیر و بهسازی ۲۱ مدرسه درگیر سیل با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ساخت بیش از ۵۰ باب مغازه در لبه های تجاری مدارس و فضاهای مازاد آموزشی و پرورشی شهرستان های آزادشهر، علی آبادکتول و کردکوی و باز پس گیری حدود ۹۰ درصد فضاهای آموزش و پرورش در اختیار سایر ارگان ها خبرداد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به افزایش ۰.۳ درصدی سرانه ورزشی استان با توجه به احداث ۱۱ کلاس درس تربیت بدنی عنوان کرد: به منظور توسعه فضای ورزشی و ارتقای سلامت جسمانی دانش آموزان دختر و پسر استان، ۱۸ فضای ورزشی در استان با صرف هزینه ۷۰۰ میلیون تومان تعمیر و تجهیز شده است.

وی گفت: همچنین ساخت ۲۱ کلاس درس تربیت بدنی به متراژ دو هزار و ۸۳۰ مترمربع، ساخت ۱۹ مدرسه پویا در مدارس استان، اجرای طرح دهان و دندان وخدمات دندانپزشکی رایگان به دانش آموزان دارای پوسیدگی دندان در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفرجمعیت و مدارس حاشیه شهر و دانش آموزان بی بضاعت از دیگر اقدامات انجام شده در ۲۰ ماه گذشته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.