1400-02-21 09:28
648
0
74548
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در گلستان:

7000ناظر شورای نگهبان در گلستان برای انتخابات همکاری می کنند

بهمنی نژاد گفت: فعالیت بیش از 7 هزار نفر از ناظرین شورای نگهبان در سراسر استان جهت همکاری در انتخابات 1400 پیش بینی شده است.

به گزارش گلستان ما؛ حمیدرضا بهمنی نژاد در زمینه تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کلیه هماهنگی ها و تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی پر شور ، سالم و با حضور بیش از ۷ هزار نفر از ناظرین شورای نگهبان در سراسر استان پیش بینی شده است.

وی افزود: انتخابات در کشور مظهر حماسه سیاسی و حضور عینی مردم در تعیین سرنوشت کشور و دمیدن روح تازه به کالبد جامعه است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان  یادآور شد : رعایت قانون ، موازین شرعی و اصول اخلاقی لازمه برگزاری انتخاباتی سالم و اطمینان بخش خواهد بود که  از همه ی عوامل اجرایی و نظارتی انتظار می رود به آن ها پایبند باشند.

بهمنی نژاد همچنین در زمینه مصوبه اخیر شورای نگهبان در ساماندهی ثبت نام داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری افزود: اقدام اخیر شورای نگهبان در تعیین معیارها و شرایط تشخیص رَجُل سیاسی مذهبی و مدیر و مدبر بودن داوطلبین ، بر مبنای اصل ۱۱۵ و بند ۹ اصل ۱۱۰ قانون اساسی و در راستای عمل به وظیفه ای است که در سیاست های کلی انتخابات ، ابلاغی توسط رهبر معظم انقلاب بر عهده شورای نگهبان گذاشته شده است و کمک شایان توجهی به ساماندهی شرایط ثبت نام از داوطلبین خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.