1400-02-12 11:47
2056
0
74421
سخنران مراسم شب احیا در گرگان :

دروغ می گویند که اختیار نداریم اما موقع انتخابات سر و دست می شکنند / برای تغییر شرایط باید اقدام کرد

سید علی طاهری گفت : به دروغ می گویند ما اختیار نداشتیم ، هشت سال کار می کنند می گویند ما اختیار نداریم اما موقع انتخابات سر و دست می شکنند ، شما که می گویید اختیار ندارید خب به صحنه نیایید .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در مراسم احیا شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مسجدالرضای آذربایجانی های مقیم گرگان اظهار کرد : دو مسله مهم در انتخابات امسال داریم که اولین اصل مشارکت مردم می باشد که خیلی مهم است ،

حجت الاسلام طاهری افزود : متاسفانه حرکتهابی در سالهای اخیر شروع شده که ممکن است خواسته یا ناخواسته باشد و برخی هم ممکن است ناشی از بی عرضگی باشد که معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده است.

وی خاطرنشان کرد : برخی ها می گویند این روند ممکن است عمدی باشد چون در این چهل و دو سال این قشر محروم و مسضعف بوده که پای پرچم انقلاب ، آرمان های امام و رهبری ایستاده و برای جدا کردن آنها از انقلاب بایستی معیشت و اقتصاد آنها را دچار مشکل کرد.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان گلستان بیان داشت : به دروغ می گویند ما اختیار نداشتیم ، هشت سال کار می کنند می گویند ما اختیار نداریم اما موقع انتخابات سر و دست می شکنند ، شما که می گویید اختیار ندارید خب به صحنه نیایید .


طاهری اضافه کرد : برخی از مشکلاتی که برای کشور پیش آمده ناشی از دشمنی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی است که یک لحظه هم از دشمنی دست بر نداشتند اما برخی ها در داخل با ساده لوحی دل به برجام بستند و فعالیت های هسته ای را تعطیل کردند ، این کار دشمن را جری تر کرد اما یک عده ای نمی خواهند درس بگیرند ، آنها می خواهند دائما ذلیل باشند.

وی با بیان اینکه برای تغییر شرایط باید اقدام کرد ، عنوان داشت : انتخابات مهمی پیش رو داریم و همه باید نسبت به این موضوع حساس باشند .

نماینده اسبق گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد : رئیس جمهور باید پاکدست باشد و نسبت به فساد حساس باشد تا حتی نزدیکان وی نیز نتوانند طرف فساد بروند ، اگر اینطور باشد کار قوه قضاییه نیز راحت تر می شود لذا باید در انتخاب مان دقت کنیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.