1400-02-01 07:03
616
0
74250
مسئول نماینده ولی فقیه سپاه نینوا گلستان:

شهدای مدافع‌حرم عامل وحدت جبهه حق برای آماده‌سازی ظهور هستند

حجت الاسلام رعایتی گفت: شهدای مدافع حرم مصداق افراد با بصیرتی بودند که به فرمان امام جامعه خود لبیک گفتند و عامل وحدت جبهه حق برای آماده‌سازی ظهور هستند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام جعفر رعایتی شامگاه سه شنبه در مراسم پنجمین سالگرد شهادت «شهید افشین ذورقی‎بحری» یکی از شهدای مدافع حرم گلستانی اظهار کرد: ماجرای دفاع از حرم آل‌الله در سوریه و عراق حکایت از نزدیکی به ظهور منجی عالم بشریت داشت و شهدای مدافع حرم از عوامل وحدت جبهه حق برای آماده‌سازی جامعه بشری پیش از ظهور بودند.

وی افزود: چه بسیار افرادی که از صدر اسلام افرادی پاک مومن بودند اما عاقبت به خیر نشدند و آخر کار در منجلاب دنیا فرو رفتند اما شهدای مدافع حرم مصداق افراد با بصیرتی بودند که به فرمان امام جامعه خود لبیک گفتند.

مسئول نماینده ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: شهید ذورقی همسر و سه فرزند خردسال خود را رها می‌کند تا داستان کربلا تکرار نشود و به حرم مطهر اهل بیت پیامبر(ص) اهانت نشود.

رعایتی خاطرنشان کرد: همه ما یقین داریم به فرموده امام راحل (ره) راه قدس از کربلا می‌گذرد و ان‌شاءالله با تدابیر ولی امر مسلمین جهان قدس شریف به برکت خون شهدای مدافع حرم آزاد خواهد شد.

انتها یپام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.