1400-01-23 07:33
819
0
74109
معاون سلامت سپاه پاسداران خبرداد؛

ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی در گلستان توسط سپاه/با «طرح شهید سلیمانی» موج چهارم کرونا را کنترل می‌کنیم

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با دستور مستقیم سرلشکر سلامی در گلستان یک بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی خواهیم ساخت.

به گزارش گلستان ما؛ سردار احمد عبداللهی شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری سیمای گلستان،  اظهارکرد: رسالت سپاه این است هر جا خللی و مشکلی در زندگی مردم ایجاد شد وارد میدان شود و ب مردم خدمت کند.

وی افزود: بیمارستان های سپاه در موج های مختلف کرونا به کمک مجموعه بهداشت و درمان آمد و بالاترین درصد بستری کرونا در بیمارستان های سپاه اتفاق افتاد.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به طرح شهید سلیمانی، تصریح کرد: با گسترش کرونا یکی از اقدامات مقابله بر مبنای محله محوری و منزل به منزل بود.

عبداللهی بیان کرد: غربالگری صورت گرفته در فاز اول طرح شهید سلیمانی به برکت نام مبارک این شهید اجرا شد تا منجر به کاهش چشمگیر فوتی ها و مبتلایان بشود.

وی با اشاره به پیک چهارم کرونا ادامه داد: برخی سهل انگاری های در ایام عید، مسافرت ها و رفت و آمدها سبب اوج گیری موج چهارم کرونا شد که تلاش می کنیم با طرح شهید سلیمانی آن را کنترل کنیم.

عبداللهی اذعان کرد: گلستان یکی از استان های موفق در اجرای طرح شهید سلیمانی بود.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در خاتمه گفت: هدف ما در معاونت بهداشت و درمان سپاه این است که با دستور مستقیم سرلشکر سلامی در گلستان یک بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی بسازیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.