1399-12-20 10:37
990
0
73632
با حضور مسوولان گلستانی؛

افتتاح رسمی ستاد انتخابات در استان گلستان/ انتخاب 3هزار و 394 نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستا

حق شناس، گفت: در استان گلستان در ۹۹۸ نقطه که ۳۴ نقطه شهری است و باقی آن روستایی است ۳ هزار و ۳۹۴ نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می‌شوند.

به گزارش گلستان ما، هادی حق‌شناس صبح امروز در جلسه افتتاح ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان اظهار کرد: گاهی اگر به ریشه مسائل پرداخته شود شاید از تفسیر صدها ساعت شایعات جلوگیری شود

استاندار گلستان، خاطرنشان کرد: در استان گلستان در ۹۹۸ نقطه که ۳۴ نقطه شهری است و باقی آن روستایی است ۳ هزار و ۳۹۴ نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می‌شوند.

وی، افزود: ما هر کاری انجام دهیم که سرمایه اجتماعی را انجام دهیم باعث افزایش قدرت کشور در جهان خواهد شد ،علاوه بر‌ موضوعات اقتصادی موضوع کم‌اعتمادی نیز معضل کشور است.

حق‌شناس گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات گذشته ۵۸ درصد بوده و ما ۹۹ روز فرصت داریم این سرمایه اجتماعی را افزایش دهیم.

استاندار گلستان، تصریح کرد: کسانی که قانون اساسی را نوشتند می‌بینیم چقدر حکیم بودند که این قانون را با این زیبایی نوشته‌اند و اگر به اصول قانون اساسی پایبند باشیم و بند بند آن را اجرا کنیم حاصل این اجرای قانون، نظم و خیر برای مردم است.

وی، متذکرشد: با دل کار کردن در انتخابات بدون شک نفع آن برای خود ما و مردم خواهد بود، در انتخابات هر کاری که بتوان کرد که یک نفر حتی بیشتر پای صندوق بیاید باعث افزایش سرمایه اجتماعی خواهد شد و پایبندی کشور را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.