1399-11-20 20:52
571
0
73098
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

والفجر ۸ محاسبات دشمن را برهم زد/ اقتدار ما در منطقه موجب اخراج آمریکا از غرب آسیا خواهد شد

سردار ملک شاهکوهی گفت: اقتدار ما در منطقه موجب اخراج آمریکا از غرب آسیا خواهد شد.

به گزارش گلستان ما؛  مراسم دومین یادواره شهدای سازمان حفاظت اطلاعات سپاه و گرامیداشت شهدای علمیات والفجر ۸ امشب با حضور جمعی از مسئولان، رزمندگان، خانواده های شهدا و مردم دارالمومنین در گرگان برگزارشد.

سردار علی ملک شاهکوهی در این مراسم اظهار کرد: این انقلاب یک حادثه عظیم در تاریخ بشریت است که حفظ آن را از حفظ جان امام زمان(عج) واجب تر برشمرده اند و به پاسداری از آن افتخار می کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: اجرای عملیات پیچیده و فوق العاده والفجر ۸ با کار دقیق اطلاعاتی بر روی اروند خروشان تمامی محاسبات و معادلات صدام را برهم زد.

وی بیان کرد: چه در زمان -فتح خرمشهر و چه در زمان فتح فاو هنگامی که در موضع قدرت قرار گرفتیم دشمن عقب نشست و پیشنهاد آتش بس و پایان جنگ داد.

ملک شاهکوهی یادآورشد:  روزی به آمریکایی ها میگفتیم سفارت خود را جمع کنید و از ایران خارج شوید اما امروز با صلابت به آنها میگویم باید از منطقه غرب آسیا بیرون بروید ؛ آیا این اقتدار منطقه ای ما نیست؟

وی اذعان کرد: شهید سلیمانی طرح آمریکایی صهیونیستی تاسیس داعش را به نابودی کشید و کمر آمریکا را در منطقه شکست و ان شا الله خون شهید سلیمانی زمینه ساز اخراج آمریکایی ها از منطقه خواهد بود.

گفتنی است این مراسم به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.