1399-11-05 19:05
771
0
72825
مدیر کل ورزش و جوانان استان خبر داد:

بهره برداری از ۱۳ پروژه ورزشی در دهه فجر / ۱۲۰ پروژه ورزشی نیمه تمام استان نیازمند ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار

مدیر کل ورزش و جوانان استان از افتتاح ۱۳ پروژه عمرانی ورزشی در دهه فجر خبر داد و گفت : 120 پروژه ورزشی نیمه تمام در استان وجود دارد که نیازمند 350میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش گلستان ما ؛ نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان به مناسبت دهه مبارک فجر عصر امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در خیابان ششم بهمن برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در این نشست اظهار داشت : در دهه مبارک فجر ۱۳ پروژه عمرانی ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان در استان گلستان به بهره برداری می رسد ، از این پروژه ها ۴ پروژه از محل اعتبارات استانی ، ۷ پروژه ملی و دو پروژه دست شرکت توسعه می باشد.

قاسم برزمینی افزود : ۱۲۰ پروژه بجای مانده از مدیریت‌های قبلی بجای ماند اما در این هشت ماهی که بنده مدیریت را تحویل گرفتم تخصیص های خوبی هم استانی و عملی برای توسعه ورزش استان اختصاص داده شد.

 برزمینی اضافه کرد : تلاش داریم تا پایان سال دو سه پروژه ای که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند را نیز به بهره برداری برسانیم.

وی بیان داشت:  در هفته دولت امسال ۲۵ خانه ورزش در استان راه اندازی شد و ۱۲ خانه ورزش روستایی نیز در دهه مبارک فجر در استان راه اندازی می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در پاسخ به سوالی در خصوص خسارات کرونا به حوزه ورزش استان گفت : کاهش درآمد اماکن ورزشی از ۱۷ میلیارد ریال به حدود ۵ میلیارد ریال یکی از تاثیرات تعطیلی ها در زمان شیوع کرونا بود.

برزمینی همچنین از خسارت حدود  ۳۵ میلیارد ریالی به باشگاه های خصوصی گلستان نیز خبر داد و گفت: تلاش کرده ایم با پرداخت تسهیلات بخشی از خسارت وارده به باشگاه های خصوص و اماکن ورزشی را جبران کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد : تاکنون حدود ۴ میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان باشگاه های خصوصی ورزشی گلستان پرداخت شده که اعطای تسهیلات همچنان ادامه دارد.

برزمینی با بیان اینکه برخی هیئت های ورزشی با سرپرستی هدایت میشوند و برخی دیگر ابتدای اسفند دوره مدیریت آنها به اتمام میرسد افزود: فراخوان برای ثبت نام در مجامع انتخاباتی ریاست هیئت‌های شطرنج، سه گانه، تکواندو، جودو، نابینایان، شنا، وزنه برداری، هندبال، اتومبیلرانی و انجمن‌های ورزشی اعلام شده است و انتخابات آنها تا پایان سال برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه  120 پروژه ورزشی نیمه تمام در استان وجود دارد که نیازمند 350میلیارد تومان اعتبار است تصریح کرد: برای تکمیل سالن ورزشی 6 هزار نفری کریم آباد گرگان به 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.