1399-10-22 10:16
669
0
72582
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تشریح کرد؛

جزئیات نحوه بازگشایی مدارس گلستان از اول بهمن/فعالیت مهدهای کودک با 10 نفر

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: از اول بهمن ماه، دانش‌آموزان پایه اول و دوم دبستان در مناطق زرد و آبی با بازگشایی مدارس به کلاس درس خواهند رفت.

به گزارش گلستان ما؛ احسان گوهری راد امروز در خصوص  بازگشایی مدارس استان گلستان براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، اظهار کرد: اول بهمن ماه، دانش‌آموزان پایه اول و دوم دبستان در مناطق زرد و آبی با بازگشایی مدارس به کلاس درس خواهند رفت و  فقط این دو گروه از دانش‌آموزان کلاس حضوری دارند.

وی ادامه داد: کلاس‌های شایستگی فنی دانش‌آموزان هنرستانی نیز در مناطق زرد و آبی برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: همچنین در مدارسی که تعداد دانش‌آموزان کمتر از ۵۰ نفر است که عمدتاً در مناطق روستایی و عشایری مستقر هستند در وضعیت آبی، بازگشایی مدارس را داریم.

وی تاکید کرد: کلاس‌های درس حضوری براساس شیوه نامه های ابلاغی وزارت که در روزهای آتی وصول خواهدشد، برگزارمی‌شود و مدارس کاملا باز خواهند بود.

گوهری راد یادآورشد:  بر طبق مصوبه این ستاد مهدهای کودک و پیش دبستانی ها استان  با حداکثر10نفر مجاز به فعالیت خواهند بود.

گفتنی است؛ روند بستری در شهرستان های بندرگز و کردکوی به طرز نگران‌کننده‌ای رو به افزایش است،  شهرستان های گرگان، کردکوی، بندرگز و بندر ترکمن، مینودشت و علی آبادکتول در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت زرد بوده وشهرستان‌های گنبدکاووس، کلاله، رامیان، مراوه‌تپه و گالیکش در آستانه وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.