1399-10-18 19:29
753
0
72524
مسوول اسبق حفاظت اطلاعات سپاه گلستان تاکید کرد؛

عین الاسد فقط انتقام خودروی حامل سردار سلیمانی بود/انتقام خون سردار کوبنده، پشیمان کننده و غیر قابل تصور است

عیسی غلامی با بیان اینکه عین الاسد فقط انتقام خودروی حامل سردار سلیمانی بود، گفت: انتقام خون سردارکوبنده، پشیمان کننده وبرای دشمنان غیر قابل تصور است

به گزارش گلستان ما؛ عیسی غلامی از فرماندهان اطلاعاتی سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: امروز  سالروز 18 دی  است که سپاه پاسداران فرزندان غیور ملت ایران و فرزندان محور مقاومت به مدت سه ساعت  به پایگاه امریکایی در عین الاسد که بزرگترین پایگاه امریکا در خاورمیانه حمله موشکی کردند.

ما سه بار با امریکا تقابل نظامی داشتیم

وی با بیان اینکه این نخستین بار نبود که امریکا نمی تواند به تقابل نظامی ما پاسخ دهد، افزود:  تا الان ما با امریکا سه بار تقابل نظامی داشتیم و مسئولیتش را قبول کردیم و امریکایی ها به جهت توانمندی هایی که داریم جرات پاسخ نداشتند.

مسوول اسبق حفاظت اطلاعات سپاه استان گلستان ادامه داد: در دهه اخیر ملوانهای امریکایی را دستگیر کردیم که به خلیج فارس تعرض کردند ، یکی از پهبادهای فوق مدرن امریکایی ها را در فضای آسمان ایران اسلامی ساقط کردیم و سومی سه ساعت پشت سر هم موشک های بالستیک کوتاه برد سپاه پاسداران پایگاه و مرکز مهم فرماندهی امریکا در منطقه را مورد موشک باران قرار داد وآنها جرات نداشتند پاسخ بدهند.

حمله به عین الاسد فقط انتقام دو‌خودرو حامل شهید سلیمانی و همراهان بود

وی با بیان اینکه حمله به عین الاسد تنها انتقام دوخودوری حامل شهید سلیمانی و همراهانش بود، تصریح کرد: برای انتقام دوخودرو ما پایگاه نظامی آنها را مورد حمله قرار دادیم البته هنوز مانده تا انتقام خون شهید سلیمانی را بگیریم.

غلامی اذعان کرد: پاسخ ما برای تقاص خون سردار سلیمانی و 7 نفر از همراهانش پاسخ کوبنده، پشیمان کننده و برای دشمنان غیر قابل تصور است، آنها باید در رعب و وحشت بمانند و در زمانی که خودمان تشخیص می دهیم و با روش، تاکتیک و نوع تهاجمی که  پاسداران و نیروهای مسلح ما انتقام خون این شهیدان را خواهیم گرفت.

عین الاسد شکست ناپذیری هالیوودی را بهم زد

وی بااشاره به آثار و نتایج استراتژیک حمله به پایگاه عین الاسد ، بیان کرد: اولین اثر آن این بود که آرایش نظامی امریکا رابه هم ریخت و امریکایی ها به این نتیجه رسیدند که چیدمان و آرایش نظامی که تا 8ژوئن پارسال گرفتند به دردشان نمی خورد .

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: دومین اثر استراتژیک این بود که آن شکست ناپذیری هالیوودی ارتش امریکا  در افکار عمومی درهم شکست که نشاندهنده ارزش بالای نظامی این حمله بود.

هر جا خودمان تعیین کردیم زدیم

وی تاکید کرد:  این حمله دقت بالای موشک های نقطه زن سپاه با این حمله به رخ دنیا کشیده شد و ناکارآمدی سیستم های ضدموشکی امریکا را آشکار کرد زیرا هرجا که خودمان تعیین کردیم زدیم.

جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی با بیان اینکه امریکا جرات تقابل نظامی و پاسخ به ایران را بعد از موشک باران عین الاسد نداشت،درباره 4 کارکرد این حمله تاکید کرد: آنها می دانستند اگر پاسخی بدهند ما همه تجهیزات و ناوها و شناورهایشان در منطقه را نابود می کنیم. همه کشورهای  که خاک و آب های سرزمینی خود را در اختیار آنها قرار دادند، دشمن خود دانسته و نابود می کنیم.

وی ادامه داد: آنها می دانستند اگر کوچکترین حمله نظامی از سوی امریکا علیه ما انجام شود ما اسرائیل را نابود می کنیم و  منافع مشترک امریکا و همپیمانان اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس را مورد هدف قرار می دهیم .

تعرض به ایران در مخیله  انها نیز نمی گنجد

غلامی  یادآورشد: هدف گذاری و پیامدهای پاسخ امریکا  از سوی  مسئولان سیاسی امنیتی کشورمان به صراحت در رسانه ها  اعلام شد به همین جهت آنها به این جمع بندی رسیدند کاری نکنند و می توان گفت؛ در مخیله امریکایی ها نمی گنجد علیه ما تعرض نظامی کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد:  انسجام بین مردم و حاکمیت  و فرماندهی مقتدر در کشور امریکا را وادارمی کند نتواند پاسخی به اقدامات نظامی ما بدهد وهمین امر باعث شد مورد اعتراض همپیمانانش قرار بگیرد.هرچند لفاظی هایی را انجام می دهد  اما در عمل نمی تواند کاری انجام دهد دیدیم که تهدید انهدام 52 نقطه ای آنها بعد از عین الاسد پوچ بود  و حتی جرات پرتاب یک فشنگ اسلحه سبک هم نداشتند.

ما انقلاب کردیم که امریکا را بیرون کنیم

مسوول اسبق حفاظت اطلاعات سپاه استان گلستان به پیامدهای استراتژیک و نظامی که حاکی از اقتدار ژئوپولیتیک و قدرت ایران در منطقه است، اشاره کرد و گفت: دیگر آن زمان گذشت امریکا در خلیج فارس حکمران بلامنازع باشد،ما انقلاب کردیم که امریکایی ها را از منطقه بیرون کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.