1399-10-15 09:43
513
0
72463
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

آیت الله مصباح یزدی برای انقلاب کم نگذاشت/اندیشه ایشان زنده خواهد ماند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: آیت الله مصباح یزدی همواره پیروی و اطاعت محض از ولایت فقیه داشت، ایشان در هیچ جای انقلاب کم نگذاشت.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام نور الله ولی نژاد با تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه اظهار کرد: آیت الله مصباح یزدی شخصیت بسیار موثری در دوران انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: ایشان از یک توانایی هم در تربیت نیرو و هم در همکاری و همیاری با انقلاب اسلامی چه در دنیای حضرت امام  (ره)و چه در دوران مقام معظم رهبری  برخوردار بود .

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: ایشان ضمن اینکه در انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی را ایفا کرد و در بعد از انقلاب هم یک مرکز آموزشی بسیار موثری را در تربیت نیرو پایه گذاری کردو برای تربیت طلاب دانشمند و اندیشمند وقت فراوانی گذاشت که محصول آن امروز وارد جامعه شده است.

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی همواره پیروی و اطاعت محض از ولایت فقیه داشت، بیان کرد: ایشان در هیچ جای انقلاب کم نگذاشت و هرجا انقلاب نیاز داشت یا خودش حضور پیدا کرد و یا شاگردان و پیروانش در صحنه بودند.

ولی نژاد اذعان کرد: رحلت ایشان ایشان خسارتی است برای جامعه و کشور ما اما فکر و اندیشه ایشان در کشور زنده خواهد همانطور که اندیشه شهید مطهری بعد از شهادتشان باقی ماند.

آیت الله محمدتقی مصباح یزدی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قم بعد از تحمل یک دوره بیماری در شامگاه جمعه 12دیماه درگذشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.