1399-10-11 08:22
433
0
72385
معاون سلامت و دفاع زیستی بسیج مستضعفین :

۵۵۰ هزار بسیجی در طرح ملی شهید سلیمانی همکاری می کنند/کاهش ۷۰ درصدی بستری بیماران کرونایی

معاون سلامت و دفاع زیستی بسیج مستضعفین با اعلام کاهش ۷۰ درصدی بستری بیماران کرونایی با اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: ۵۵۰ هزار بسیجی در این طرح ساماندهی شده اند.

به گزاش گلستان ما؛ مسلم چشمی شامگاه چهارشنبه 10 دیماه در گفت و گوی ویژه خبری اظهار کرد:ما در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دنبال آن هستیم که زنجیره انتقال ویروس منقطع شده و ویروس توسط ما مدیریت شود.

وی افزود: وظیفه تیم های مراقبتی ، حمایتی و نظارتی ما در این طرح پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس است.

مسئول کمیته پایش ، نظارت و ارزیابی قرارگاه شهید سلیمانی تصریح کرد: راهبرد طرح شهید سلیمانی محله محوری است و گروه های پایش جهادگران بسیج در محلات خانه به خانه وظایف خود را انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: تیم های مراقبتی ما در طرح در صورت مشاهده یکی از علائم ۱۸ گانه کرونا برای شخص مشکوک به ابتلا تصمیم گیری می کنند.

چشمی اذعان کرد: اصل ماموریت متعلق به دوستان در وزارت بهداشت و کادر درمان در خط مقدم مبارزه است و ما یار کمکی آنها در طرح شهید سلیمانی هستیم .

معاون سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: به حمدلله با اجرای این طرح میزان بستری و مرگ و میر به طور میانگین ۶۰ تا ۷۰ درصد کاهش پیدا کرده است که باور داریم به برکت خون شهید سلیمانی است.

 چشمی  با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی ۴ ماهه است و تا پایان سال ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این کاهش چشمگیر مرگ و میر و بستری ها فقط در ماه اول اجرای طرح رخ داده است.

وی تاکید کرد: بسیج شبکه گسترده ای از داوطلبان مخلص است و ما در طرح غربالگری ملی ۵۵۰ هزار بسیجی را ساماندهی کرده بودیم.

معاون سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج مستضعفین در خاتمه گفت: در جریان اجرای طرح شهید سلیمانی تجربیات موفق هر استان را به استان های دیگر منتقل میکنیم تا موفقیت ها بیشتر شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.