1399-10-09 11:30
488
0
72347
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

شناخت از جبهه باطل ضروری است/بصیرت عمیق مانع از فتنه می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: باید بدانیم که دربرابر باطل چه باید بکنیم تا گرفتار مشکلات و فتنه نشویم.

به گزارش گلستان ما،  مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دیماه و  "دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت" امروز  با حضور سردار ملک شاهکوهی و جمعی از مسئولان در حسینیه ثارالله گرگان برگزارشد.

این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت محدود برگزارشد.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی در این مراسم،  اظهار کرد: امسال 9دی با ایام دهه فاطمیه،  نخستین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی  و چهلمین روز شهادت فخری زاده  تقارن یافته است که  آن را حماسی تر کرده است.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی گویای تقابل جبهه حق و باطل بود، افزود: از زمان پیدایش خلقت دو جبهه حق و باطل رو به روی هم قرار داشتندو این جبهه گیری پایان ناپذیر است، باید بتوانیم این دو را از هم تشخیص دهیم زیرا جبهه حق حماسه آفرین و جبهه باطل فاجعه آفرین است.

 وی ادامه داد: باید بدانیم که دربرابر باطل چه باید بکنیم تا گرفتار مشکلات و فتنه نشویم.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: در سال 88برخی افراد انتخابات را بهانه کردند ، قرآن و خیمه های عاشورایی و مسجد را آتش زدند و خواص بی بصرت چشمان کور خود را  برآن بستند و تحت فرمان شیطان فاجعه آفریدند  در حالی باید صف خود را از باطل جدا می کردند اما درگیر قدرت نفس خود و فرزندان خودشدند، اما مردم بصیر در روز ۹ دی حماسه آفرین بودند و توانستند بساط فتنه گران را برچینند.

 وی با بیان اینکه امام خامنه ای  بارها در آن زمان فرمودند و توصیه کردند که خواص  راه را گم نکنند، یادآورشد: این خواص همان هایی بودند که در صف اول انقلاب بودند و و در آن سمت داشتند، آن شیخی که با 200 و 300 رای  ادعای تقلب کرد از منصوبان امام راحل بود و آن آقای لجوجی که هنوز انتخابات تمام نشده ، ادعای تقلب کرد  و کشور را به هم ریخت نخست وزیر اوایل انقلاب بود پس نباید به مناصب نگاه کرد بلکه باید به حال فعلی افراد نگریست.

احمدی ادامه اد: فتنه گران کسانی بودند که به اعتقادات خود به معنای واقعی بی اعتقاد بودند و این افراد قطعا در حادثه کربلا در سپاه عبیدالله بن زیاد و در زمان پیامبر(ص) در کاروان ابوسفیان، کفار و مشرکین بودند.

وی اذعان کرد:  اگر می خواهیم  فتنه ای دیگر رخ ندهد  و گرفتارآن نشویم باید به بصیرت عمیق دست پیدا کنیم.

 احمدی با اشاره به  اوضاع دهه اخیر کشور ، بیان کرد: چه کسانی بودند  که از جبهه حق فاصله گرفتند  و در جبهه باطل حضور پیدا کردند، پس از انتخابات ۸۸ سقیفه ای شکل گرفت و دشمنان بیان می کردند  و خواص بی بصیرت به دشمن پالس می دادند که فشارهای تحریم ها را افزایش دهند و به آشوب گران بیان می کردند که اردو کشی کنند و در خیابان بمانند و این افراد گرفتار نفس اماره خود بودند و این افراد بین حق و باطل، باطل، بین حق و فرزند، فرزند و بین حق و طایفه، طایفه را پذیرفتند.

 

وی گفت: 9 دی  نیازمند تفکر عمیق است که همه مسئولان، علما و مردم به آن  دست پیدا کنند و به چند شعار بسنده نکنند و باید تداوم داشته باشد و در پیکره زندگی ما ادامه داشته باشد و انقلاب اسلامی باید در زندگی ما جاری باشد و نمی توانیم تحمل کنیم که کسی که مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی را به سخره می گیرند به سراغ ما در این شهر بیایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به حماسه مردم گرگان در سال 88 گفت: مردم با بصریت گرگان در هشتم دیماه به میدان آمدند و حق ولایت مداری خود را ادا کردند و حالا مدیران نیز نباید بگذارند جبهه باطل نفس بکشند و بکوشند تا همواره با مقام معمظم رهبری  بیعت تازه کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.