1399-10-08 09:37
2261
1
72322
شهید سلیمانی در قامت یک مکتب؛

تجلی اقتدار و عزت انقلاب در شهادت سردار/ انتقام خون سرداران مقاومت قطعی است

مردم ایران حتی غیر انقلابی ها برای شهید سلیمانی ابراز احساسات کردند، زیرا تبلور فرهنگ ایرانی و ایران را در قامت و در مکتب وی دیدند،آری خداوند او را چنان معروف وعزیز کرد تا میلیونها نفر در دنیا با اینکه او را ندیده و بدرستی نمی شناختند در ماتمش اشک بریزند و میلیون ها نفر در شهرهای ایران و عراق تشییعش کنند و مراسم یادبودی در جای جای جهان برپا کرده و و آزوی مرگ برای عُمال تروریست کنند.

به گزارش گلستان ما؛ سپهبد شهید قاسم سلیمانی حقی بر گردن مردم ایران ، کشورهای اسلامی بلکه کل جهان دارد ‌، او بود که بر حکومت مردمی که مسلمان که نه حتی انسان نبودند ، یعنی «داعش» گروه تروریستی تشکل شده توسط آمریکا و با حمایت لجستیک کشورهای مرتجع منطقهخاتمه داد .

 برنامه جبهه باطل و حزب شیطان آن بود که دین  را از جامعه بشری زدوده و ابناء بشر را سکولار کنند و با ایجاد جنگ های فرق بین مسلمانان با تجربه جنگ های فرق مسیحیت ، کاتولیک ها و پروتستان ها در غالب جنگ های ۳۰ ساله مسیحیت که منجر به سکولار شدن نسل های بعدی مسیحیت در اروپا شدند؛  همین تجربه را بر روی فرق اسلام و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی به هدف شیطانی خود برسند .

 جبهه مقاومت به فرماندهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگترین خدمت را به بشریت و خصوصاً کشورهای اسلامی کرده و آن گروه منحوس را نابود ساخته است.

آمریکا و همپیمانانش هر چه تلاش و برنامه ریزی برای نابودی اسلام و محور مقاومت در منطقه می کردند سردار بزرگ جهان اسلام آن را نقش بر آب می کرد.

حذف فیزیکی افراد تاثیر گذار در کشورهای اسلامی ، انقلاب اسلامی و محور مقاومت از برنامه های اصلی آمریکا و اسرائیل بوده و هست ، ترامپ که در سال آخر دوره ریاست جمهوری خود به دنبال کاری شگرف برای ارائه گزارش به مردم خود و جلب افکار عمومی برای رای آوری دور دوم انتخابات ریاست جمهور خود بود و کینه ای که از سید شهدای مقاومت داشت اقدام به ترور وی کرد.

تمامی محاسبات و تحلیل های امریکا پس از به شهادت سردار غلط از کار در آمد

آری، حاج قاسم ؛گوشه ای می نشست تا در دید نباشد، به خرد و کلان احترام می گذاشت، فرمانده میلیونها انسانی بودکه در جای جای کره خاکی حاضرند برای اسلام و هدف و آرمانشان جان تقدیم کنند.اما ذره ای تکبر و غرور و منیت تا آخرین لحظه ریخته شدن خون پاکش را احدی ندید.

او قدرتمند ترین فرد میدان سیاست و مبارزه در جنوب غربی آسیا و بلکه جهان بود اما همیشه خودش را سرباز جان فدای سیدعلی امام جامعه مسلمین معرفی می کرد.

 مردم ایران حتی غیر انقلابی های برای شهید سلیمانی ابراز احساسات کردند چرا ؟ به علت آن که تبلور فرهنگ ایرانی و ایران را در قامت وی دیدند .

بله عظمت تشییع پیکر شهید سلیمانی را با چشم دل باید دید، کسی که خار چشم شقی ترین و جنایتکار ترین ادمهای کره زمین بود، باید چنین پاره تن میشد اگر جز این می شد؛ افسوس داشت!

تمامی محاسبات و تحلیل های امریکا پس از به شهادت رساندن شهید سلیمانی غلط از کار در امد، اگر امریکا می دانست شهادت سلیمانی باعث اتحاد و تجمع میلیونی مردم مسلمان و غیر مسلمان در سراسر گیتی می شود؛ هرگز دست به چنین عملی نمی زد وعملا بازنده عمل تروریستی نزد جامعه جهانی معرفی شد.

خداوند به حاج قاسم عزت بخشید

این خداوند است که انسان را چنان معروف ، عزیز و دوست داشتنی می کند تا میلیونها نفر در دنیا با اینکه او را ندیده و بدرستی نمی شناسند؛ در ماتمش اشک ریخته، تشییع جنازه بی سابقه و میلیونی در شهرهای مختلف کشورهای عراق و ایران برگزار کنند و مراسم یادبودی در شان وی در جای جای مختلف جهان برپا کرده و آزوی مرگ برای عُمال تروریست کنند.

شاید اگر خواست همه مردم ایران بر گرفتن انتقام سخت نبود، آن حمله موشکی به پایگاه آمریکایی ها در عراق صورت نمی گرفت و باعث بازگشت قدری از عزت و قدرت ملی و تسکین این داغ نمی شد.

همان طور که رهبر انقلاب اسلامی اشاره داشتند "دشمن پس از شهادت سردار سلیمانی نیز شکست خورده ، تشییع میلیونی و فراموش‌نشدنی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران و مراسم‌های بزرگداشت این دو شهید ، ژنرال‌های جنگ نرم استکبار را متحیر کرد و اولین سیلی سخت به آمریکایی‌ها بود و سیلی دیگری که در حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد. اما ایشان سیلی سخت‌تر را غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار که نیازمند همت جوانان انقلابی و نخبگان مؤمن ما است و همچنین اخراج آمریکایی‌ها از منطقه که همت ملتها و سیاست‌های مقاومت را می‌طلبد.این سیلی سخت غیر از انتقام است زیرا آمران و قاتلان سردار سلیمانی باید انتقام پس دهند و این انتقام در هر زمانی که ممکن باشد قطعی است ."

شاخصه های «مکتب حاج قاسم »

شهید سلیمانی، اسم رمز برانگیختگی و بسیج مقاومت در دنیای اسلام است الان در هر کجای دنیای اسلام ببینید مقاومت در برابر استکبار باشد اسم رمز آنان و تاسی انها از شهید سلیمانی است.

بله باید قوی شویم و این رمز اقتدار است و شهید سلیمانی ها هم دنبال اقتدار و عزت و قدرت انقلاب اسلامی بودند؛ هم در اقتصاد هم در علم هم در فناوری هم در دفاع نظامی زیرا تا قوی نشویم، دشمنان به ما طمع ،تعرض و تجاوز خواهند کرد.

اگر بخواهیم ابعاد و شاخصه های «مکتب حاج قاسم »را برشماریم می توان نبوغ نظامی، سردار سلیمانی از نبوغ بالای نظامی، روحیه سلحشوری و جنگندگی، روحیه شهادت طلبی، اخلاص، ارادت و تمسک به اهل‌بیت (ع)، ولایت‌مداری، تعبد و معنویت، فرامرزی بودن، یک دیپلمات برجسته، سخت­کوشی، نظم و انضباط و دقت در امور، سرعت عمل و به هنگام بودن، بیان و کلام تأثیرگذار، علاقه به فرهنگ و هنر، روحیه انقلابی، اعتدال، سنجیدگی و تدبیر در امور، سادگی و صفا، مردمی بودن، ارتباط با جوانان، آرامش و طمأنینه، خوش­خویی، ارتباط عمیق با خانواده، درک عمیق از حقیقت دنیا و آخرت، توجه به اصل کمال طلبی،افتادگی و بی ریا بودن، عارف به الله بودن و .. را نام برد.

اما اکنون بر اثر جنگ نرم دشمن، الگوی جوان و نوجوان ما یا مشخص نیست یا الگویی غربی و غلط است؛ اگر بسیاری از مشاهیر و بزرگان به نام ما سال ها پیش از ما می زیستند؛ شهید سلیمانی  می تواند امروز به عنوان الگویی برای ما باشد که نه غنی بود ، نه اهل پایتخت و کلان شهر ، نه اصلاً در شهر ، نه معصوم بود و نه از خانواده دارای نفوذ و مسئول ، اما با تزکیه و تقوا کنار تلاش و پشتکار با داشتن هدفی بزرگ برای خود به جایی رسید که الان ما شاهد آن هستیم.

باید با الگو قراردادن و ادامه راهشان که همان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی  است، هم به وظیفه خود نسبت به این سردار شهید عمل  کنیم و هم در صراط مستقیم راه اتصال این انقلاب مولود اسلام ناب محمدی(س) به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) قدم برداشته و زمینه ساز ظهور باشیم .

گزارش: مجتبی لشکر بلوکی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد

بسیار خوب انشاالله همگی در مکتب شهید سلیمانی باشیم

0
0
پاسخ
1399-10-08 22:47

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.