1399-10-03 11:58
451
0
72231
لاری عنوان کرد؛

طرح «شهید سلیمانی» نقطه عطف درمان و پیشگیری از کرونا/ نظام مراقبت فعال در این طرح مد نظر است

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و پزشکی با بیان اینکه نظام مراقبت فعال در طرح شهید سلیمانی مورد نظر است، گفت: معتقدیم اگر این طرح زودتر در کشور اجرا می شد، وضعیت شیوع کرونا در کشور بهتر بود.

به گزارش گلستان ما؛ سیما سادات لاری امروز درنشست هم اندیشی  با رییس و اعضای هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گلستان که به صورت ویبنار سالن شهید آوینی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد ، اظهار کرد: دربخش بهداشت و درمان طی ۴۰ سال انقلاب اسلامی یکی از نقاط قوت کشور بود.

وی افزود: در پی شیوع کرونا در کشور، طرحهای مختلفی اجرا شد اما طرح شهید سلیمانی می تواند به عنوان نقطه عطف درمان و پیشگیری از کرونا بیانجامد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و پزشکی با بیان اینکه نظام مراقبت فعال در طرح شهید سلیمانی مورد نظر است، تصریح کرد:  معتقدیم اگر این طرح زودتر در کشور اجرا می شد، وضعیت شیوع کرونا در کشور بهتر بود

وی بیان کرد: تا به امروز، اقدامات خوبی در زمینه طرح شهید سلیمانی در استان گلستان اتفاق افتاده است.

لاری یادآورشد: بحث مشارکت های اجتماعی با ابزار قانون، فقه و ... در حوزه بهداشت و درمان بسیار مهم است، این طرح موضوع مشارکت های اجتماعی مردم را به همراه سایر ارگان ها در مدیریت و مبارزه با کرونا، پیگیری می کند

 معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و پزشکی در پایان با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت به خصوص شهدای مدافع سلامت استان گلستان، تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم با مدیریت خوب در زمینه کووید 19 روح این عزیزان را شاد کنیم.

گلستان؛ موج های دوم و سوم را با ثبات بهتری پشت سرگذاشت

در ادامه رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: طی ۱۱ ماه گذشته، فراز و نشیب های در زمینه برخورد با ویروس کرونا داشتیم

 رئیس علوم پزشکی استان گلستان هم در ادامه اظهار کرد:  استان گلستان در اسفندماه سال گذشته جزو ۳ استان اول کشور از لحاظ شیوع کرونا در کشور بود.

عبدالرضا فاضل افزود: تا به امروز ۳ موج شیوع کرونا در استان گلستان رخ داد که موج اول یعنی اسفند ماه وضعیت استان از لحاظ شیوع و آمار جانباختگان، بحرانی بود

وی اذعان کرد: خوشبختانه با مدیریت مدبرانه در حوزه پیشگیری و مقابله با کووید ۱۹ در استان، موج های دوم و سوم را با ثبات بهتری پشت سرگذاشتیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.