1399-09-19 12:12
622
0
71977
رئیس علوم پزشکی گلستان عنوان کرد؛

روند کاهشی مبتلایان به کرونا در گلستان/هشدار جدی برای دورهمی های شب یلدا

رئیس علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه 12 نفر از هم استانی خود را طی 24 ساعت گذشته از دست دادیم نسبت به برگزاری دورهمی های شب یلدا هشدار داد.

به گزارش گلستان ما؛ عبدالرضا فاضل امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از زمان اجرای محدودیت های کرونایی در سطح استان و همکاری صنوف و مردم، روند ابتلا و بستری کووید ۱۹در استان گلستان رو به کاهش است که ان شالله با تداوم این روند، شرایط بهتری را در استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه گلستان همچنان در وضعیت قرمز از لحاظ شیوع کرونا، قرار دارد، افزود: شهرستان های گرگان، گنبد، علی آباد، بندرگز، بندرترکمن، آق قلا، مراوه تپه، کلاله و گمیشان در وضعیت قرمز، رامیان، گالیکش، مینودشت، آزادشهر وکردکوی در وضعیت هشدار هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: در حال حاضر554 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری اند، که از این تعداد، 110 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 57 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل اند

وی بیان کرد: : متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 12 فوتی بر اثرکرونا در گلستان ثبت شده است

فاضل خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد 15 هزار و 999 فرد مبتلا به کرونا در استان بهبود یافته اند

وی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن شب یلدا، از مردم می خواهیم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم برگزاری دورهمی های خانوادگی، ضمن مراقبت از خود و خانواده شان، از کادر بهداشت و درمان حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.