1399-09-19 09:38
395
0
71972
از آغازطرح شهید سلیمانی انجام شد؛

بکارگیری783 تیم محله ور در گلستان/ ضرورت حمایت از اجرای طرح شهید سلیمانی برای ریشه کنی کرونا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تا کنون 783 تیم در این محلات با سه نقش، مراقبتی، حمایتی و نظارتی در کمیته های محلات به کنترل و مبارزه با کرونا در یاری به حوزه سلامت استان بکار گرفته شده اند.

به گزارش گلستان ما؛ ناهید جعفری به تشریح گزارشی  از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در گلستان پرداخت و اظهار کرد: در 295محله در شهرهای استان، کمیته های عملیاتی محله محور طرح شهید سلیمانی ساماندهی شده است.

وی افزود: تا کنون 783 تیم در این محلات با سه نقش، مراقبتی، حمایتی و نظارتی در کمیته های محلات به کنترل و مبارزه با کرونا در یاری به حوزه سلامت استان بکار گرفته شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: این تیم ها متشکل از کارشناسان بهداشت، نیروهای بسیج و داوطلبین هلال احمر و سفیران سلامت می باشد.

وی بیان کرد: با ابلاغ شروع اجرای طرح در استان، جلسات هماهنگی در سطح دستگاه‌های اجرایی استان برگزار وضمن تشریح روندها و فرایندها، آموزش های لازم به تیم های عملیاتی ارائه شده است.

جعفری تاکید کرد: حمایت از اجرای این طرح در استان به جدیت دنبال می‌شود، چرا که حفظ مقوله سلامتی از اصلی ترین اهداف دولت است.

گفتنی است استان گلستان  هم اکنون در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و شهر بندرترکمن  نیز فوق قرمز گزارش شده است.

تعداد بستری‌های کرونایی در مراکز درمانی استان ۵۴۷نفر اعلام شده است که ۱۰۷نفر در آی سی یو و ۵۳نفر به دستگاه تنفسی وصل هستند.

 تعداد فوتی‌های گلستان در شبانه روز گذشته به ۱۱نفر رسید که در مقایسه با ۲۴ساعت قبل، یک نفر بیشتر شده است.

 همچنان ۹شهرستان گلستان در وضع قرمز قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.