1399-09-01 23:30
410
0
71697
رئیس علوم پزشکی گلستان:

طرح شهید سلیمانی از فردا در گلستان آغاز می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با کرونا از فردا در استان به صورت رسمی آغاز می شود.

به گزارش گلستان ما؛ عبدالرضا فاضل  عصر امروز در جلسه استانی مقابله و پیشگیری از کرونا اظهار کرد: چهار شهر کلاله، آق قلا، بندرترکمن و گرگان در وضعیت قرمز، رامیان در وضعیت زرد و بقیه شهرستان‌ها نارنجی هستند.

وی افزود: هم اکنون ۴۹۹ بیمار در سطح بیمارستان‌های استان بستری بوده و ۱۰۰ بیمار در آی سی یو و ۵۳ بیمار هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی در استان در راستای مقابله کرونا اجرا شده که شامل غربالگری بیماران، آموزش به خانواده‌ها، بیماریابی و پیگیری وضعیت بیماران است.

فاضل  از آغاز طرح شهید سلیمانی از دوم آذر در استان گلستان خبرداد و گفت: نقشه محلات آماده و به همه فرمانداران ابلاغ شده است.

وی اذعان کرد: این طرح با محوریت پایگاه‌های بسیج محلات و مراکز بهداشت و به صورت هدفمند بر اساس سامانه‌های بیماریابی انجام می‌شود.

فاضل همچنین بیان کرد: برگزاری مسابقه اسب دوانی به مدت دو هفته در استان ممنوع است.

رئیس علوم پزشکی گلستان در خاتمه گت: آزمایشگاه پی سی آر با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتبار سه میلیارد تومان در حال راه اندازی است و برای تسریع در اجرای آن به مصوبه ستاد نیاز دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.