1399-08-13 08:16
445
0
71364
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس :

دوران آمریکا در عصر اقناع اندیشه به سر آمده/ حنای قدرتمندی امپریالیست جهانی دیگر رنگی ندارد

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: راهبرد کشور مستکبر کسب منافع بیشتر است که برای رسیدن به آن گاهی پرچم صلح را بالا می‌برند و گاهی هم آتش جنگ برمی‌افروزند اما دیگر حنای امریکا چه برای مردمش و چه برای جهان رنگی نداردو دوران آمریکا درعصر اقناع اندیشه ها به سر آمده است.

غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما به مناسب سالروز مبارزه با استکبار جهانی با بیان اینکه دوران امریکا در عصر فکر و اندیشه به سر آمده اظهار کرد:  قدرت امریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و صدور آن تا قلب کشورهای غربی رو به افول است . این سنت الهی است که ظالمان و مستکبران نابود خواهد شد.

وی ادامه داد: امریکا دیگر قدرتی ندارد و این قمپز در کردن ها برای ارعاب کشورهای ضعیف  و ترسو است تا بتواند جایگاه متزلزل خود را در جهان حفظ کند .

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب «صدای شکستن استکبارجهانی بگوش می رسد»، تصریح کرد: امروز دیگر بر روی امریکا بعنوان قدرت اقتصادی که یک وجه از قدرتمندی محسوب می شود حساب نمی شود زیرا سایر کشورها فهمیدند که این کشور با تحمیل دلار در مبادلات بین المللی می توانست  به اقتصاد سایر کشورها ضربه بزند.

منتظری اضافه کرد: قدرت های شرق«روسیه و چین »در کشورهای شرقی اکنون  در معاملات خود دلار را کنار گذاشتند تا در کنترل ارزی امریکا نباشند و این خود باعث کاهش شدید ارزش دلار هم در سطح بین الملل شده است .

وی با اشاره به هرج و مرج های داخل امریکا بیان کرد: تبعیض نژادی در این کشور بی داد می کند، کشته شدن  و حادثه آزادر رنگین پوستان در امریکا همه روزه در ایالت ها اتفاق می افتد، خشونت در بستر اجتماعی و حتی تضییع حقوق زنان و سیستم بهره کشی آنها به دلیل باطل بودن و ضد انسانی بودن آن مخالفان فراوانی از درون خود آنها دارد که سر برآورده و امریکا را به فروپاشی ندیکتر کرده است.

منتظری به اوضاع صهیونسیت ها هم اشاره کرد و گفت: هم پیمان امریکا  که این کشور برای حمایت از این رژیم کودک کش سایست هایش را در جهان و منطقه خاورمیانه دنبال می کند از ابتدا شعار از نیل تا فرات را مطرح کرده بود اما با مقاومت فلسطین ها و مردم غزه که از انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته بودند برای ثبات درونی دست و پا می زند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در خاتمه تاکید کرد: راهبرد آمریکا با محوریت لابی صهیونیست مشخص شده و ماهیت این کشور یک ماهیت استکباری است و این کشور برای رسیدن به آن گاهی پرچم صلح را بالا می‌برند و گاهی هم آتش جنگ برمی‌افروزند اما دیگر حنای امریکا چه برای مردمش و چه برای جهان رنگی ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.