1399-08-01 09:57
430
0
71163
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبرداد؛

افزایش خفیف مبتلایان به کرونا در گلستان/230 بیمار بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از افزایش خفیف روند ابتلا به کووید ۱۹ در گلستان خبرداد و بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم تاکید کرد.

به گزارش گلستان ما؛ عبدالرضا فاضل در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر، روند ابتلا به کووید ۱۹ در گلستان با افزایش خفیف مواجه شده است.

وی افزود: شهرستان های آق قلا، گالیکش، و گمیشان در وضعیت سفید، شهرستان های آزادشهر، گرگان، بندرگز و گنبد در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان های استان در وضعیت زرد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: در حال حاضر۲۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری اند، که از این تعداد، ۴۸بیمار در بخش مراقبت های ویژه و ۲۱بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی بیان کرد:متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته۴ فوتی براثر کرونا در استان ثبت شدکه با این عدد، آمار جان باختگان کرونا در گلستان به هزار و۱۰ فوتی رسیده است.

فاضل خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشتر استان های کشوردرگیر موج سوم بیماری کرونا هستند، استان گلستان به همراه استان های فارس و سیستان و بلوچستان هنوز با موج سوم این بیماری مواجه نشده اند.

وی گفت: از مردم استان می خواهیم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و برگزار نکردن مراسم های دسته جمعی، ضمن مراقبت از خود و خانواده شان، از کادر بهداشت و درمان نیز حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.