1399-07-24 11:39
418
0
71023
همزمان با سراسر کشور؛

سومین مرحله کمک های مومنانه در گلستان آغاز شد/ توزیع 11 هزار بسته معیشتی در این مرحله

سومین مرحله کمک های مومنانه همزمان باسراسر کشور در استان گلستان آغاز شد.

به گزارش گلستان ما؛ آیین سومین مرحله  توزیع متمرکز کمک های مومنانه در استان گلستان با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان و جمعی از مسئولان در حسینیه ثارالله گرگان برگزارشد.

سردار علی ملک شاهکوهی در این مراسم که همزمان با سراسرکشور در استان برگزارشد، اظهار کرد:امروز سومین مرحله کمک های مومنانه  به تعداد 11 هزار بسته معیشتی به مناسبت شهادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) از طریق پایگاه های بسیج به دست نیازمندان خواهد رسید .

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: از اولین فروردین ماه که به فرمان مقام معظم رهبری رزمایش مومنانه را اعلام کردند تا به امروز حدود 240 هزار بسته معشتی با مشارکت خیرین ، اصناف ، ادارات و بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان، کمیته امداد و بهزیستی این  تهیه شد و با حفظ کرامت در سراسر استان از طریق پایگاه های بسیج به دست نیازمندان رسید.

وی از همکاری خوب نهادهای ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) وقرارگاه خاتم وجمعی از خیرین خبرداد و تصریح کرد: این همراهی خوب در استان رقم خورد  و از همه تقدیر و تشکر می کنم.

ملک شاهکوهی تاکید کرد:  خاطرنشان کرد: از همین جا به مردم اطمینان می دهیم کهنگران نباشند و این کمک های مومنانه ادامه خواهد داشت .

وی با بیان اینکه در طول دوران انقلاب اصناف همواره میدان دار بودند، اضافه کرد:  اصناف همواره در مناسبت ها با نظام همراهی کرده اند و جمعی ازصنف بازارماهی فروشان گرگان بخشی از کمک های امروز را متقبل شدند و از این بات از آنها تقدیر و تشکر میکنم . 

فرمانده سپاه نینوا گلستان در خاتمه گفت: برخی از پایگاه های بسیج در استان  اتش به اختیار عمل می کنند و کمک بسیجیان به ذبح گوسفند و توزیع در بین نیازمند و کمک به ساخت و ساز واحدهای مسکونی آسیب دیده  در قالب اردوهای جهادی می پردازند.

گفتنی است؛ در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با ایام محرم الحرام 25 هزار بسته معیشتی در استان گلستان توزیع شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.