1399-07-23 13:32
441
0
70993
ظهر امروز ؛

مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه درگلستان برگزارشد /دانشجویان در صف اول کمک به محرومان

ظهر امروزمرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه با همت بسیج دانشجویی گلستان ودانشگاه های سراسر ستان در مسجد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزارشد.

به گزارش گلستان ما؛ رزمایش کمک های مومنانه در استان گلستان تا زمانی که کرونا ازبین برود در حوزه های مختلف همچنان ادامه داردو پس از آن نیز با عناوین مختلف ادامه پیدا خواهد کرد زیرا انفاق و دست‌گیری‌ِهمنوع در اسلام در همه حال سفارش شده است.

دانشجویان واساتید بسیج دانشگاه استان نیز همواره در صف اول عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری هستند، چه آن زمان که ایشان به کرسی های آزاد اندیشی و نقد و نظر تاکید داشتند و چه اکنون که  از همه برای کمک به مردمی که سفره هایشان بواسطه کرونا، گرانی و سو مدیریت ها کوچک تر شده استف خواسته اند.

ظهر امروزمرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه با همت بسیج دانشجویی استان گلستان ودانشگاه های سراسر استان  در مسجد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزارش تا همچنان مسجد و دانشگاه دو سنگر انقلاب باشند.

مهدی احمدی مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویd استان گلستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار گلستان ما، گفت: در این مرحله 300 بسته معیشتی به ارزش هربسته حدود 350 هزار تومان تهیه شده است .

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویd گلستان ادامه داد: این بسته ها در بین محرومان و مستضعفان  با اولویت زنان سرپرست خانوار که از قبل شناسایی شده، توزیع می شود .
احمدی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و رزمایش مومنانه از ابتدای شیوع همه گیری کرونا، توسط اردوهای جهادی سراسر استان ، روسای دانشگاه ها  و نهاد رهبری بسته های معیشتی تهیه شده و در بین نیازمندان توزیع می شود.

وی از فعالیت 55 گروه جهادی دانشجویی در استان گلستان خبرداد و بیان کرد:  این گروهها از ابتدای زلزله در مناطق شرق استان حضور داشتند و بیشتر درآخر هفته ها به فعالیت و کمک به مردم زلزله زده رامیان و دیگرشهرها می پردازند.

وی اضافه کرد: به زودی دانشگاه آزاد گرگان نیز گروه جهادی را به این مناطق اعزام خواهد کرد.

گفتنی است؛ در مرحله دوم این رزمایش یک‌هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش احسان دانشجویی در بین نیازمندان توزیع شده بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.