1399-07-19 08:07
486
0
70838
نماینده غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی؛

اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا نیازمند زیرساخت های مناسب است/ پیگیر اختصاص بودجه صندوق ملی توسعه به وزارت بهداشت هستم

ایری گفت: ما نمی توانیم بگوییم مردم باید این کار را بکنند یا نکنند و بسترهای لازم را در اختیار آن ها قرار ندهیم چرا که گاهی عدم دسترسی به امکانات باعث تجمع یا عدم رعایت پروتکل ها می شود.

جلال ایری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: با توجه به حضور وزیر بهداشت در گلستان هماهنگی هایی برای پیگیری تخصیص بودجه صندوق توسعه ملی به این وزارت خانه و استان ها صورت پذیرفت.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم افزایش برخی از تجهیزات بهداشتی در دو بیمارستان کردکوی و بندرگز خاطرنشان کرد: پیگیر تامین اعتبارات بیمارستانی و تجهیزات مقابله با بیماری در بیمارستان های غرب گلستان هستیم.

وی با بیان اینکه مردم زمانی امیدوار می شوند که کاری برای آن ها صورت پذیرد، ابراز کرد: وعده ها دیگر به مردم امید نمی دهد مردم تنها زمانی امیدوار می شوند که کار برای آن ها صورت گرفته باشد و از محل اعتبارات به منطقه آن ها تخصیص داده شود.

ایری دانشگاه های علوم پزشکی را بهترین نهاد برای پیگیری بر اجرا شدن مصوبات ستاد ملی کرونا دانست و عنوان کرد: در کنار بحث های نظارتی در موضوع رعایت پروتکل ها باید فرهنگ سازی لازم صورت بگیرد و ابزار لازم را در اختیار داشته باشیم.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: گفته می شود دانش آموزان می توانند برای جلوگیری از تجمع در فضای مجازی از آموزش استفاده کنند اما زمانی که اینترنت یا بسترهای دیگر جواب نمی دهد مجبور هستند به مدرسه مراجعه کنند.

وی گفت: ما نمی توانیم بگوییم مردم باید این کار را بکنند یا نکنند و بسترهای لازم را در اختیار آن ها قرار ندهیم چرا که گاهی عدم دسترسی به امکانات باعث تجمع یا عدم رعایت پروتکل ها می شود.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.