1399-07-09 11:07
742
0
70669
منتظری در گفتگو با گلستان ما عنوان کرد؛

نظر مثبت معاون اول رئیس جمهور به گلستان / پیگیری پروژه های برزمین مانده استان

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: تسریع پیگیری پروژه های برزمین مانده استان از اولویت های جلسه با معاون اول رئیس جمهور بوده است .

به گزارش گلستان ما؛ غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری درخصوص جلسه  مجمع نمایندگان استان با جهانگیری اظهار کرد: در این جلسه  مشکلات  و پروژه‌هایی که برای  توسعه استان بر زمین مانده بود و نیازبه مساعدت مسئولان داشت با معاون اول رئیس جمهور درمیان گذاشته شد.

وی از نگاه مثبت معاون اول رئیس جمهور نسبت به استان گلستان خبرداد و افزود: مقرر شد؛ آغاز پروژه های برزمین مانده استان را با وزرای مربوطه پیگیری کنیم تا گام جدیدی در توسعه استان برداشته شود .

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان با بیان اینکه همدلی  بین مسئولان و نمایندگان مجلس موجب تحول در استان خواهد شد، تصریح کرد: پیگیری های خود را تا به سرانجام رسیدن پروژه های اساسی، تحول آفرین و نیازهای اساسی استان ادامه خواهیم داد.

وی به پروژهای مطرح شده در این جلسه هم اشاره کرد و گفت: اولویت هایی که از سوی نمایندگان استان در این جلسه در نظر گرفته شد،  احداث راه آهن اینچه برون ،گنبد، آزادشهر به شاهرود، ایجاد بندر خشک با توجه به ظرفیتهای موجود، اتمام پروژه سد نرماب، تقویت ارتباطات با کشور ترکمنستان و فعالیتهای تجاری، تامین اعتبار جهت رفع مشکلات مربوط به آب شرب، بویژه ایجاد سد شصت کلاته، تلاش در جهت رفع موانع زیست محیطی، پروژه آشوراده و خلیج گرگان، تامین اعتبار لازم جهت ترمیم و تعریض راههای مواصلاتی مابین شهرهای بندرترکمن،آق قلا و گنبد بوده است.

منتظری در ادامه به تامین آب در استان اشاره کرد و گفت:  کمبود آب بخصوص در مرکز استان معضل بزرگی است که تسریع در روند پروژهایی چون ایجاد سد شصت کلاته می تواند در تامین آب شرب شهرستان گرگان موثر باشد.

وی زهکشی اراضی استان را یکی دیگر از پروژهای در حال رسیدگی برشمرد و گفت: قرار است 280 هزار هکتار از اراضی استان گلستان در پوشش این طرح قرار گیرد که تاکنون 80 هزار هکتار از اراضی این استان انجام شده که برای تسریع آن رایزنی هایی انجام دادیم.

منتظری پروژه هایی جهت رفع موانع زیست محیطی مانند پروژه آشوراده و خلیج گرگان را نیزاولویت های استان برشمرد و تاکید کرد که در این دیدار درباره آن بحث و گفتگو شد.

نمیتوان معیشت مردم رامعطل گذاشت

منتظری درخصوص رای اعتماد به رزم حسینی بعنوان وزیرصمت هم گفت: برخی میخواهند با حاشیه سازی و ایجاد دوقطبی های کاذب مجلس انقلابی را به حاشیه ببرند لذا باید هوشیار بود تا آب در آسیاب دشمن نریزیم .

وی با آرزوی موفقیت به وزیر جدید صمت ، بیان کرد: مجلس نمی توانست وزارتخانه مهم صمت را در این تنگناهای اقتصادی بدون متولی بگذارد و باید هرچه زودتر تعیین تکلیف می کردیم؛ امیدواریم ازحالا برنامه هایی که منفعت برای مردم دارد، از سوی این وزارتخانه اجرایی شود زیرا  نمیتوان معیشت مردم را معطل گذاشت.

مجمع نمایندگان استان گلستان در روز هفتم مهرماه  برای پیگیری مشکلات استان با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دیدارو گفتگو کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.