1399-06-25 10:14
933
0
70367
توسط اسرافیل وزیری ؛

برنامه‌های بنیاد شهید گلستان در هفته دفاع مقدس تشریح شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را تشریح کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ اسرافیل وزیری با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: حضور حماسه‌آفرین مردم در هشت سال دفاع از انقلاب اسلامی باعث شد دفاع مقدس به الگویی برای تمامی آزادی‌خواهان جهان تبدیل‌شده و دشمنان انقلاب را از آنچه کرده‌اند پشیمان کند.

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس تبیین حضور گسترده مردم در دفاع‌مقدس است. امسال با توجه به چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس برنامه‌های متعدد و متنوعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد گلستان مهم‌ترین برنامه‌های این هفته را برگزاری مراسم عطرافشانی و گل‌باران مزار مطهر شهدا با مشارکت نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی استان در تمامی گلزارهای شهدا، برگزاری کنگره همایش سراسری لاله‌های سفید بزرگداشت شهدای منا، هماهنگی با شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه برای سخنرانی پیام‌آوران ایثار در نماز جمعه، هماهنگی با صداوسیما و رسانه‌های مکتوب جهت پوشش برنامه‌های هفته دفاع مقدس، مراسم اردویی و ورزشی نظیر دارت، تنیس روزی میز، کوهنوردی، راه‌پیمایی، تیراندازی و شطرنج، اجرای پایش سلامت والدین شهدا و جانبازان در طول هفته، نصب تصاویر شهدای شاخص استان در میدان‌ها و خیابان‌ها، برپایی نمایشگاه‌های هنری در مدارس و تجلیل از کارکنان ایثارگر و رزمنده هشت سال دفاع مقدس  برشمرد.

وی با تأکید بر اینکه دفاع از اسلام و انقلاب جز از مسیر شهدا امکان‌پذیر نیست، گفت: رسانه‌ها باید تمام تلاش خود را برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جامعه و جوانان به‌کارگیرند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.