1399-06-21 08:15
748
0
70301
با رعایت پروتکل های بهداشتی؛

انتخابات در غرب گلستان رسما آغاز شد

مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح جمعه، با رعایت پروتکل های بهداشتی همزمان با هشت استان دیگر در غرب گلستان آغاز شد.

به گزارش گلستان ما، با اعلام رسمی استاندار گلستان مرحله دوم  یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب استان (کردکوی, بندرگز, ترکمن, گمیشان) آغاز شد.

نزدیک به 4 هزار نفر عوامل اجرایی پس از غربالگری بهداشتی تلاش دارند در محیطی سالم و بهداشتی آراء مردم را اخذ نمایند.

رای گیری از ساعت 8 صبح امروز جمعه 21 شهریور آغاز شده و تا ساعت 18 ادامه دارد و از تمام رای دهنده گان تقاضا داریم هرچه زودتر به شعب اخذ رای مراجعه کرده و آراء خود را به صندوق بیاندازند زیرا طبق اعلام رئیس ستاد انتخابات استان این زمان قابل تمدیدی نیست .

244 شعبه (230 شعبه ثابت و 14شعبه سیار) از این تعداد 121شعبه شهری و 123شعبه روستایی است که آرا 198 هزار واجد شرایط رای دادن در غرب گلستان را اخذ می کنند.

کسانی در این مرحله می توانند رای بدهند که در مرحله اول هم در این حوزه انتخابیه شرکت کرده اند و یا کسانی که در انتخابات این دوره اصلا شرکت نکرده اند و همچنین در این مرحله 2هزار و 120 نفر رای اولی هستند.

در مرحله اول انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  118هزار و 737نفر در انتخابات حوزه غرب گلستان شرکت کردند که  عبدالجلال ایری 21هزار و 183رای و رجب‌ محمد آبادی 14هزار و 983رای به دست آوردند و بدلیل کسب نکردن اکثریت آرا به دور دوم کشیده شد و حالا این دو نامزد به رقابت با یکدیگر برای کسب کرسی سبز مجلس می پردازند.

استان گلستان با 6 حوزه انتخابیه اصلی، هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که شامل دو نماینده از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا، یک نفر از رامیان و آزادشهر، یک نفر علی‌آبادکتول، یک نفر از کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز، یک نفر از گنبدکاووس و یک نفر از مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.